Tøj til fattigrøve ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

lycly

Mamalou skriver:

Er de dyre i fragt?

Det koster 50 kr uanset hvor meget du køber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Mamalou

skrivemaskine skriver:

Det gør jeg faktisk ikke. Malene Birger og Tine K Home er i Odense, og Hay er i Horsens. Jeg er stort set aldrig på Sjælland. 

Åhh hvor skønt. Jeg må ind og finde dem på Facebook, så jeg kan følge med i hvornår næste gang er

Tak for tippet!

Anmeld

25. marts 2013

Levi&LilysMor

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hvor handler I billigt og fedt tøj til jer selv? 

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

God weekend til alle der læser med

Vh. Louise

H&M har bare så fint tøj og så har de gode udsalg, hvis man kommer på de rigtige tidspunkter, ellers er det heller ikke så dyrt 

Anmeld

26. marts 2013

alonso

Jeg handler i genbrugs butikker, og på lagersalg både til mig selv og børnene, køber aldrig noget med mindre jeg spare min. 60% og det kan nemt lade sig gøre.

jeg finder alle lagersalgene på www.lagersalg.com og der er nogen i hele landet jeg bor i jylland, og der er mange fede lagersalg, der er f.eks Lola ramona nu her i Horsens og jeg har lige været til mikk-line og fred's world i ikast.

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

alonso skriver:

Jeg handler i genbrugs butikker, og på lagersalg både til mig selv og børnene, køber aldrig noget med mindre jeg spare min. 60% og det kan nemt lade sig gøre.

jeg finder alle lagersalgene på www.lagersalg.com og der er nogen i hele landet jeg bor i jylland, og der er mange fede lagersalg, der er f.eks Lola ramona nu her i Horsens og jeg har lige været til mikk-line og fred's world i ikast.

Tak for tippet, det skal helt klart prøves

Anmeld

26. marts 2013

Pigent

Jeg sælger selv en del tøj på forskellig loppemarkeder på facebook

Ellers Bilka og Hm der køber jeg ofte tøj hvis det skal være billigt. 

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

Barnepigen skriver:

Jeg sælger selv en del tøj på forskellig loppemarkeder på facebook

Ellers Bilka og Hm der køber jeg ofte tøj hvis det skal være billigt. 

Hvad hedder grupperne/loppemarkederne på Facebook?

Anmeld

30. marts 2013

BellaCiinea

Mamalou skriver:

Jeg har også købt i H&M. Jeg synes rigtig godt om en bestemt model af deres bukser, som passer godt til min figur. Jeg har bare haft svært ved at finde noget til mig selv, men det er nok fordi jeg ender i børnetøjsafdelingen når jeg er der... Jeg må derind en tur igen

Jah afsted med dig

Anmeld

10. april 2013

alonso

Hvis i vil have billigt børnetøj, så har Tankestrejf lige sat deres ned til 50,- pr. del.

webshop

Anmeld

10. april 2013

kriknu

Puha, det er lidt forskelligt, men køber rigtig meget i genbrug og ellers føtex, bilka eller H&M - forleden dag fik jeg 2 par sko, 1 par bukser, 1 cardigan, 2 trøjer, en tynd-halv gennemsigtig trøje og en top til at have inden uder for omkring 350kr 

Det meste af tøjet kom fra bilka, men bukser og cardigan var fra H&M og var på tilbud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.