Tøj til fattigrøve ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Studerendemor

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hvor handler I billigt og fedt tøj til jer selv? 

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

God weekend til alle der læser med

Vh. Louise

Jeg er glad for lagersalg, fordi jeg er studerende og glad for alt for dyrt tøj. Sidst fandt jeg en Malene Birger kjole til et par hundrede kroner, der ellers kostede mere end 1500,- Det samme gør jeg med ting til hjemmet. På den måde får jeg det til samme priser som i H&M og IKEA. Jeg finder lagersalg ved at klikke ind på ynglingsmærkernes facebooksider (ofte), der annoncerer de det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg køber mest tøj i Bilka og H&M.
Nogle gange finder jeg basic langærmede i Føtex til 20-25 kr.

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

IsabellaCiinea skriver:

Tænker at hvis man skal gi 50kr for en overdel osv på trendsales.. så kan man ligeså godt gå i H&M og få noget helt nyt..

Jeg har købt rigtig meget tøj i H&M.. til både 70, 50 og såmænd også 30kr... den trøje/top jeg bruger mest når jeg skal noget, gav jeg 30kr for... basic lange toppe med spaghetti strop 50kr... leggins 80kr.. så altså Det vil jeg jo ikk sige er dyrt for nyt tøj

Kigger tit på deres stativer med nedsat tøj. Og der er tit rigtig meget fedt tøj til ingen penge

Jeg går næsten ikk i andet end tøj fra H&M

Jeg har også købt i H&M. Jeg synes rigtig godt om en bestemt model af deres bukser, som passer godt til min figur. Jeg har bare haft svært ved at finde noget til mig selv, men det er nok fordi jeg ender i børnetøjsafdelingen når jeg er der... Jeg må derind en tur igen

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Er ikke så til at bruge penge på mig selv

men når det sker køber jeg gerne i vera moda , only eller h&m . Det koster ikke en bondegård og har fine alm basic vare til fornuftige priser . Køber mest hverdags tøj :-) 

Det lyder meget bekendt. Bruger heller ikke rigtig penge på mig selv længere, men mangler virkeligt, så må ud og se om jeg kan finde lidt

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Når det kommer til mig selv er jeg super nærig

Meget af det tøj jeg køber til mig selv er impulskøb. Når jeg er inde i byen (det er jeg hver dag) går jeg tit forbi H&M og Føtex og kigger om de har noget der er nedsat Det har de næsten altid..

Det er frygteligt - sådan er jeg også. Villads har det fineste garderobe, men når det kommer til mig selv, så bliver jeg nærig. 

Jeg må vist en tur i H&M

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

LuLy skriver:

Jeg bruger meget h&m.com. Der har man også mulighed for at vente med at betale til D. 1. eller man kan dele sin regning op og betale lidt hver måned

Er de dyre i fragt?

Anmeld

24. marts 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Det er frygteligt - sådan er jeg også. Villads har det fineste garderobe, men når det kommer til mig selv, så bliver jeg nærig. 

Jeg må vist en tur i H&M

Det er nemlig frygteligt som man sætter sig selv i anden række når man får barn

Det må du hellere

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

skrivemaskine skriver:

Jeg er glad for lagersalg, fordi jeg er studerende og glad for alt for dyrt tøj. Sidst fandt jeg en Malene Birger kjole til et par hundrede kroner, der ellers kostede mere end 1500,- Det samme gør jeg med ting til hjemmet. På den måde får jeg det til samme priser som i H&M og IKEA. Jeg finder lagersalg ved at klikke ind på ynglingsmærkernes facebooksider (ofte), der annoncerer de det. 

Det var en god idé. Du bor sikkert på Sjælland - jeg synes i hvert fald ofte at de gode lagersalg holdes der

Anmeld

24. marts 2013

Studerendemor

Mamalou skriver:

Det var en god idé. Du bor sikkert på Sjælland - jeg synes i hvert fald ofte at de gode lagersalg holdes der

Det gør jeg faktisk ikke. Malene Birger og Tine K Home er i Odense, og Hay er i Horsens. Jeg er stort set aldrig på Sjælland. 

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hvor handler I billigt og fedt tøj til jer selv? 

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

God weekend til alle der læser med

Vh. Louise

H&M og Genbrug - og når jeg falder over noget billigt på et impulsindkøb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.