Tøj til fattigrøve ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Studerendemor

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hvor handler I billigt og fedt tøj til jer selv? 

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

God weekend til alle der læser med

Vh. Louise

Jeg er glad for lagersalg, fordi jeg er studerende og glad for alt for dyrt tøj. Sidst fandt jeg en Malene Birger kjole til et par hundrede kroner, der ellers kostede mere end 1500,- Det samme gør jeg med ting til hjemmet. På den måde får jeg det til samme priser som i H&M og IKEA. Jeg finder lagersalg ved at klikke ind på ynglingsmærkernes facebooksider (ofte), der annoncerer de det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg køber mest tøj i Bilka og H&M.
Nogle gange finder jeg basic langærmede i Føtex til 20-25 kr.

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

IsabellaCiinea skriver:

Tænker at hvis man skal gi 50kr for en overdel osv på trendsales.. så kan man ligeså godt gå i H&M og få noget helt nyt..

Jeg har købt rigtig meget tøj i H&M.. til både 70, 50 og såmænd også 30kr... den trøje/top jeg bruger mest når jeg skal noget, gav jeg 30kr for... basic lange toppe med spaghetti strop 50kr... leggins 80kr.. så altså Det vil jeg jo ikk sige er dyrt for nyt tøj

Kigger tit på deres stativer med nedsat tøj. Og der er tit rigtig meget fedt tøj til ingen penge

Jeg går næsten ikk i andet end tøj fra H&M