Tøj til fattigrøve ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
34 svar
23 synes godt om
23. marts 2013

Mamalou

Hej tøser!

Hvor handler I billigt og fedt tøj til jer selv? 

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

God weekend til alle der læser med

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

TNBC

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Vil så gerne have nyt, men da jeg også har en halvtom konto plus en halvtom lejlighed efter sønnen og jeg flyttede for os selv, så må det ikke koste en bondegård.

Jeg har prøvet at søge lidt på Trendsales, men jeg synes der er så meget, at det bliver uoverskueligt. Det jeg finder synes jeg er (alt) for dyrt... 

Nogle gode bud?

Vh. Louise

Jeg bruger dba.dk eller genbrug.

Anmeld

23. marts 2013

Smilehul

Jeg ville sige trendsales (ved du lige har skrevet et stort MEN ved det, men...)

Det er altså overskueligt, du kan byde 50 inkl. for en top/overdel, 70 inkl. for et par jeans, hvor det er i god stand.

Det synes jeg ikke er dyrt

Anmeld

23. marts 2013

Mamalou

Smilehul skriver:

Jeg ville sige trendsales (ved du lige har skrevet et stort MEN ved det, men...)

Det er altså overskueligt, du kan byde 50 inkl. for en top/overdel, 70 inkl. for et par jeans, hvor det er i god stand.

Det synes jeg ikke er dyrt

Søger du efter specifikke mærker, når du søger der? For hvis jeg søger efter eksempelvis kjoler i min str så kommer der over 6000  Og så er det at jeg står af 

Anmeld

23. marts 2013

BellaCiinea

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Nogle gode bud?

Vh. Louise

Tænker at hvis man skal gi 50kr for en overdel osv på trendsales.. så kan man ligeså godt gå i H&M og få noget helt nyt..

Jeg har købt rigtig meget tøj i H&M.. til både 70, 50 og såmænd også 30kr... den trøje/top jeg bruger mest når jeg skal noget, gav jeg 30kr for... basic lange toppe med spaghetti strop 50kr... leggins 80kr.. så altså Det vil jeg jo ikk sige er dyrt for nyt tøj

Kigger tit på deres stativer med nedsat tøj. Og der er tit rigtig meget fedt tøj til ingen penge

Jeg går næsten ikk i andet end tøj fra H&M

Anmeld

23. marts 2013

Smilehul

Hehe, så kan jeg godt forstå du er stået af smiler!

Nu, hvor du siger, det skal være budgetvenligt og billigt, så kan du søge på følgende mærker: H&M, Vero Moda, Only, Ichi, Vila, Sisters Point, Pieces..

Du skriver i søgefeltet, bare et eksempel:

H&M jeans

Og så finder du din størrelse som du krydser af.

Jeg bruger 26-28, og krydser: 26, 27, 28, small, medium, 36 og 38, fordi folk sætter det i viiiiiiiiiiiidt forskellige str.

Håber det hjalp dig

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

Her bruger jeg meget H&M, Bilka , Føtex og en lokal butik hvis jeg skal forkæles med lidt dyrere men stadig ok billigt tøj

Anmeld

23. marts 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Nogle gode bud?

Vh. Louise

Er ikke så til at bruge penge på mig selv

men når det sker køber jeg gerne i vera moda , only eller h&m . Det koster ikke en bondegård og har fine alm basic vare til fornuftige priser . Køber mest hverdags tøj :-) 

Anmeld

24. marts 2013

Laulund87

Når det kommer til mig selv er jeg super nærig

Meget af det tøj jeg køber til mig selv er impulskøb. Når jeg er inde i byen (det er jeg hver dag) går jeg tit forbi H&M og Føtex og kigger om de har noget der er nedsat Det har de næsten altid..

Anmeld

24. marts 2013

lycly

Jeg bruger meget h&m.com. Der har man også mulighed for at vente med at betale til D. 1. eller man kan dele sin regning op og betale lidt hver måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.