Hvordan startede jeres fødsel? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

lycly

MF<3 skriver:

Hvor sjovt du fødte på din termin, jeg har læst at det kun er 5% der føder på sin termin. Så jeg regner bestemt ikke med at føde imorgen!

Ja det har jeg også læst og jeg regnede bestemt heller ikke med det, var helt sikker på at jeg ville gå over tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Fine_007

MF<3 skriver:

Godmorgen!

Jeg har termin imorgen, og jeg er andengangsfødende. Jeg blev sat igang første gang 10 dage før termin pga leverbetinget graviditetskløe. Så jeg har aldrig prøvet at gå i fødsel selv... Igår aftes rumsterede lille bebs så helt vildt rundt i maven i flere timer (hvilken han ikke plejer) jeg fik det som om at han pressede ned både foran og bag til. Ved 22 tiden blev jeg så meget dårligt, og måtte på toilettet og følte også at jeg skulle kaste op. jeg synes det var helt uhyggeligt og tænkte, "åh nej, nu starter det hele" men faldt til sidst i søvn med en varmepude og idag er der intet!

hvordan startede jeres fødsler? Havde i nogle optræk dagene op til? Hvor langt henne var i? Og hvor længe varede de?

Håber der er nogle som vil dele det med mig! God dag..

Jeg fik de første veer i venteværelset på Rigshospitalet.. jeg var gået 11 dage over tid, og havde tid til igangsættelse - det blev så ikke nødvendigt alligevel jeg havde ikke haft tegn på fødsel før jeg fik de første veer..

Held og lykke med fødslen, når det er! Håber ikke de skal vente for længe endnu

Anmeld

23. marts 2013

Krussedulle

MF<3 skriver:

Sjovt at du de to sidste gange er gået over tid. Men plejer jo at sige det er omvendt.

Jeg håber bare det går i gang af sig selv, frem for at jeg skal igangsættes igen.

Håber at det går igang af sig selv!

Anmeld

23. marts 2013

Francisca

MF<3 skriver:

Godmorgen!

Jeg har termin imorgen, og jeg er andengangsfødende. Jeg blev sat igang første gang 10 dage før termin pga leverbetinget graviditetskløe. Så jeg har aldrig prøvet at gå i fødsel selv... Igår aftes rumsterede lille bebs så helt vildt rundt i maven i flere timer (hvilken han ikke plejer) jeg fik det som om at han pressede ned både foran og bag til. Ved 22 tiden blev jeg så meget dårligt, og måtte på toilettet og følte også at jeg skulle kaste op. jeg synes det var helt uhyggeligt og tænkte, "åh nej, nu starter det hele" men faldt til sidst i søvn med en varmepude og idag er der intet!

hvordan startede jeres fødsler? Havde i nogle optræk dagene op til? Hvor langt henne var i? Og hvor længe varede de?

Håber der er nogle som vil dele det med mig! God dag..

Her havde jeg ikke rigtig nogle tegn eller optakt. Havde bare en dag hvor jeg følte mig lidt mere træt og gad ikke noget. Om aftenen lå manden og jeg og så film da vandet pludselig gik, en halv time senere startede veerne bare også tog vi afsted på fødegangen som sagde jeg var 7cm åben hun er født 03.38 i alt 6 timer fra vandet gik

Anmeld

23. marts 2013

HopinWishin

MF<3 skriver:

Jeg synes altid man høre om at det starter morgen eller sen aften/nat. Sjovt at høre fra en at det startede om eftermiddagen.

Ja det er egentlig rigtigt Men kl 1545 vågnede jeg efter 20 mins lur.. og så blev vores datter født dagen efter kl 1450,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.