Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MF<3 skriver: Hvor sjovt du fødte på din termin, jeg har læst at det kun er 5% der føder på sin termin. Så jeg regner bestemt ikke med at føde imorgen!
Hvor sjovt du fødte på din termin, jeg har læst at det kun er 5% der føder på sin termin. Så jeg regner bestemt ikke med at føde imorgen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MF<3 skriver: Godmorgen! Jeg har termin imorgen, og jeg er andengangsfødende. Jeg blev sat igang første gang 10 dage før termin pga leverbetinget graviditetskløe. Så jeg har aldrig prøvet at gå i fødsel selv... Igår aftes rumsterede lille bebs så helt vildt rundt i maven i flere timer (hvilken han ikke plejer) jeg fik det som om at han pressede ned både foran og bag til. Ved 22 tiden blev jeg så meget dårligt, og måtte på toilettet og følte også at jeg skulle kaste op. jeg synes det var helt uhyggeligt og tænkte, "åh nej, nu starter det hele" men faldt til sidst i søvn med en varmepude og idag er der intet! hvordan startede jeres fødsler? Havde i nogle optræk dagene op til? Hvor langt henne var i? Og hvor længe varede de? Håber der er nogle som vil dele det med mig! God dag..
Godmorgen! Jeg har termin imorgen, og jeg er andengangsfødende. Jeg blev sat igang første gang 10 dage før termin pga leverbetinget graviditetskløe. Så jeg har aldrig prøvet at gå i fødsel selv... Igår aftes rumsterede lille bebs så helt vildt rundt i maven i flere timer (hvilken han ikke plejer) jeg fik det som om at han pressede ned både foran og bag til. Ved 22 tiden blev jeg så meget dårligt, og måtte på toilettet og følte også at jeg skulle kaste op. jeg synes det var helt uhyggeligt og tænkte, "åh nej, nu starter det hele" men faldt til sidst i søvn med en varmepude og idag er der intet! hvordan startede jeres fødsler? Havde i nogle optræk dagene op til? Hvor langt henne var i? Og hvor længe varede de? Håber der er nogle som vil dele det med mig! God dag..
MF<3 skriver:Sjovt at du de to sidste gange er gået over tid. Men plejer jo at sige det er omvendt. Jeg håber bare det går i gang af sig selv, frem for at jeg skal igangsættes igen.
Her havde jeg ikke rigtig nogle tegn eller optakt. Havde bare en dag hvor jeg følte mig lidt mere træt og gad ikke noget. Om aftenen lå manden og jeg og så film da vandet pludselig gik, en halv time senere startede veerne bare også tog vi afsted på fødegangen som sagde jeg var 7cm åben hun er født 03.38 i alt 6 timer fra vandet gik
MF<3 skriver: Jeg synes altid man høre om at det starter morgen eller sen aften/nat. Sjovt at høre fra en at det startede om eftermiddagen.
Jeg synes altid man høre om at det starter morgen eller sen aften/nat. Sjovt at høre fra en at det startede om eftermiddagen.
Ja det er egentlig rigtigt Men kl 1545 vågnede jeg efter 20 mins lur.. og så blev vores datter født dagen efter kl 1450,,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128