Risen skriver:
Godmorgen
Det lyder godt nok spændende, har læste at det kun er 10% af gravide, hvor vandet går som start på fødsel. Så det er sikkert meget forskelligt. Ved min datter havde jeg ingen symptomer og var gået et godt stykke tid over, og først da jeg slappede helt af og ikke tænkte på fødslen gik vandet og 30 min senere startede veerne. Men man siger jo at anden gang godt kan ske noget hurtigere så er lige så spændt som dig 
Held og lykke med fødslen - det er jo snart
Og ser du også skal føde på hvidovre? Det er bare sådan et godt sted.. 
Jeg har også læst at det er en meget lille procentdel hvor vandet går, før veerne er igang.

jeg blev sat igang med 2 stik piller sidst, og dagen efter kunne de tage vandet. Og først der gik der ordentligt gang i veerne. Jeg har også hørt at med nogle går vandet, uden at der kommer veer også skal man alligevel sættes igang.

jeg gider ikke alt det der igangsættelse..
Åh jeg håber sådan at det snart sker, jeg er mega utålmodig og spændt! Måske jeg nok burde slappe af og lade være medarbejdere tænke på fødslen.

Ja jeg skal føde på Hvidovre igen, jeg havde også en god jordemoder sidst og et godt fødselsforløb men et rigtigt dårligt barselsophold.

der var så mange nedskæringer, og for mange fødende så jeg kom på en helt Tom afdeling og blev lidt glemt. Men nu er det jo anden gang og og ambulant, så det bliver da spændende!
Anmeld