Risen skriver:
Øv med den i gangsættelse. Har også nogle veninder og bekendte som har haft et meget langt og hårdt forløb på grund af i gangsættelsen. Så krydser for du selv går i gang.
Jeg havde faktisk samme oplevelse på barselsafsnittet, hvor der gik lang tid før der kom en sygeplejerske, og hende som var på "vagt", var meget kontrollerende, hvilket var lidt hårdt når man lige havde født.
Tilgengæld havde jeg også den mest fantastiske JM som på trods af et hårdt fødselsforløb var så god til at samarbejde og lytte på mine ønsker..
Hun hed Jaqueline - og vil absolut spørge efter hende igen..
Ja, jeg synes at igangsættelsen ødelagde forløbet lidt. Især fordi at da det rigtige veer kommet efter vandet var blevet taget, fik jeg flere veer i en.

Det var lidt hårdt..
Jeg oplevede det samme, vores klokke stod og ringede i timer, før nogle reagerede på den. Til sidst måtte jeg selv ud og lede på gangene efter en sygeplejerske.

Det var et rigtigt dårligt forløb, og jeg kan huske at jeg bare gerne ville hjem..
For mig var det også vigtigst at jordemoderen var god. Jeg havde en tilkalder jordemoder der hed Gunilla. Hun var bare så sød! Hun havde tid til at sidde hos mig, og kan huske hun holdte mig i hånden, da jeg havde opgivet.
Anmeld