Til jer med lufthjul på jeres vogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

mor2100kbh

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det jeg mente var såmænd blot, at man godt kan køre på et punkteret hjul i noget tid. Så beklager hvis det virkede nedladende, det var ikke min mening...  Jeg går også meget og lange ture, og bor også i KBH, så kender til det. Som sagt har jeg kun punkteret 2 gange i den tid jeg har haft luftdæk...Og ellers så køb det skum jeg forslog  

Det er helt ok.

Jeg har bare altid været nødt til at ringe efter folk til at hjælpe mig med at komme hjem igen da vognen i sig selv ikke var helt let og jeg altid var ret langt hjemmefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

mor2100kbh

Team Putte skriver:

Vi har en xteutonia med svinghjul og vi Elsker den! er punkteret en enkelt gang på 9 mdr.. som en anden nævnte var der sne man it kunne se hvad der lå under ja

Er det Monsun S du har?

For det var den jeg havde der punkterede konstant

Anmeld

23. marts 2013

Shop2kids

Jeg ville også vælge vogn med luftgummihjul. Sidder der ikke anti punkter dæk på, kan man sætte indlæg i. Kan købes i de fleste cykelhandlere og ellerS kan de bestilles her:

http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Dæk/Dækindlæg/Proline+dækindlæg+MTB.html

Anmeld

23. marts 2013

lycly

Jeg havde en emmaljunga Big Star supreme og den punkteredes 3 gange eller sådan. Lyder ikke af meget, men HOLD op hvor er det frustrerende når det sker!

Anmeld

23. marts 2013

mor2100kbh

LuLy skriver:

Jeg havde en emmaljunga Big Star supreme og den punkteredes 3 gange eller sådan. Lyder ikke af meget, men HOLD op hvor er det frustrerende når det sker!

Ja lige præsis.

Det er også derfor at jeg helst vil undgå lufthjul og jeg har altså også altid været fint tilfreds med alm gummihjul

Anmeld

23. marts 2013

Team Putte

mor2100kbh skriver:

Er det Monsun S du har?

For det var den jeg havde der punkterede konstant

Ja det er det vi har det der bånd i hjulene og er som sagt kun punkteret den ene  gang i sne den bliver ellers brugt flittigt da jeg kun har haft kørekort siden i onsdags

Anmeld

23. marts 2013

lycly

mor2100kbh skriver:

Ja lige præsis.

Det er også derfor at jeg helst vil undgå lufthjul og jeg har altså også altid været fint tilfreds med alm gummihjul

Samme her, har også bestilt de der punkterfrie hjul til vores nye emmaljunga

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.