Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Livsmor skriver: Punkterede en del K starten, men så gik vi til cykelhandleren og købte de indlæg man kommer i cykel hjul. Er ikke punkteret siden :0) Mener vi gav ca 200,- da det kræver 2 pakker.
Punkterede en del K starten, men så gik vi til cykelhandleren og købte de indlæg man kommer i cykel hjul. Er ikke punkteret siden :0) Mener vi gav ca 200,- da det kræver 2 pakker.
Hvad er det for noget skum og hvor kan man få det lavet?
Kan ik lige huske hvad det hedder... Men kan nok få en cykelhandler til det... Mener også du kan købe det der, og gøre det selv. Byggemarkeder forhandler det også så vidt jeg ved. Har også hørt at man kan få det/få det gjort i BabySam. Prøv at ringe til dem
mor2100kbh skriver: Jeg har nu aldrig haft mulighed for "lige" at trille hjem på en punktering.Havde en datter der kun sov når vognen kørte og skreg når hun var vågen så jeg var altså ude og gå adskellige timer hver dag og ikke kun lige i nabolaget.Regner ikke med at skulle gå så meget denne gang men vil stadig gerne have en vogn der kan bruges uden jeg skal bekymre mig om punktering.Der ligger rigtig mange glasskår i KBH´s gader specielt om sommeren
Jeg har nu aldrig haft mulighed for "lige" at trille hjem på en punktering.Havde en datter der kun sov når vognen kørte og skreg når hun var vågen så jeg var altså ude og gå adskellige timer hver dag og ikke kun lige i nabolaget.Regner ikke med at skulle gå så meget denne gang men vil stadig gerne have en vogn der kan bruges uden jeg skal bekymre mig om punktering.Der ligger rigtig mange glasskår i KBH´s gader specielt om sommeren
Det jeg mente var såmænd blot, at man godt kan køre på et punkteret hjul i noget tid. Så beklager hvis det virkede nedladende, det var ikke min mening... Jeg går også meget og lange ture, og bor også i KBH, så kender til det. Som sagt har jeg kun punkteret 2 gange i den tid jeg har haft luftdæk...Og ellers så køb det skum jeg forslog
mor2100kbh skriver: Hvilken vogn har i og hvor ofte er i punkteret?
Hvilken vogn har i og hvor ofte er i punkteret?
Barnevogn: first class
Årgang: 2009
Antal punkteringer; 0.
mor2100kbh skriver: Ok, har faktisk haft kig på en trille (dog med svinghjul), men gik bort fra den da den havde lufthjul
Ok, har faktisk haft kig på en trille (dog med svinghjul), men gik bort fra den da den havde lufthjul
Vi har en xteutonia med svinghjul og vi Elsker den! er punkteret en enkelt gang på 9 mdr.. som en anden nævnte var der sne man it kunne se hvad der lå under ja
mor2100kbh skriver:og de passer til alle slags hjul?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kan ik lige huske hvad det hedder... Men kan nok få en cykelhandler til det... Mener også du kan købe det der, og gøre det selv. Byggemarkeder forhandler det også så vidt jeg ved. Har også hørt at man kan få det/få det gjort i BabySam. Prøv at ringe til dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128