Til jer med lufthjul på jeres vogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

dukke

mor2100kbh skriver:

Hvilken vogn har i og hvor ofte er i punkteret?

Hele tiden og jeg hader det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

mor2100kbh

Undre mig faktisk lidt over i ikke punkterer oftere....i bor måske ikke i byen?

Til min første datter havde jeg en teutonia og jeg punkterede næsten hver anden måned. Det var mega upraktisk og til sidst måtte jeg finde en anden vogn.

Siden dengang har jeg svoret jeg aldrig skulle have lufthjul men barnevognskasserne er desværre bare så små på de vogne med punkterfridæk (eller hvad de hedder)

Anmeld

22. marts 2013

StudPsyk

Frejsmor skriver:

Vi har en Trille Gigant fra 2011 med luftdæk og den har indtil videre aldrig været punkteret, kun haft brug for at blive pumpet en 3-4 gange..

Nøjagtig det samme her :-)

Anmeld

22. marts 2013

StudPsyk

mor2100kbh skriver:

Til min første datter havde jeg en teutonia og jeg punkterede næsten hver anden måned. Det var mega upraktisk og til sidst måtte jeg finde en anden vogn.

Siden dengang har jeg svoret jeg aldrig skulle have lufthjul men barnevognskasserne er desværre bare så små på de vogne med punkterfridæk (eller hvad de hedder)

Jo jeg bor i byen, den er kørt meget med, har også kørt på grus og sådan, men aldrig punkteret

Anmeld

22. marts 2013

mor2100kbh

Janne T. skriver:

Jo jeg bor i byen, den er kørt meget med, har også kørt på grus og sådan, men aldrig punkteret

Ok, har faktisk haft kig på en trille (dog med svinghjul), men gik bort fra den da den havde lufthjul

Anmeld

22. marts 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

mor2100kbh skriver:

Hvilken vogn har i og hvor ofte er i punkteret?

Emmaljunga Duo Combi. Har haft den siden December `11 og den har haft 2 punkteringer samtidig. Har reservehjul liggende i tilfælde af, jeg ikke lige har tid til at lappe dæk. De lader sig nu ret nemt lappe...

Hvis du ønsker en barnevognmodel, som har lufthjul, men ikke ønsker mulighed for punkteringer, kan man få fyldt skum i dækkene. 

Jeg synes nu ikke det har været noget stort problem, da man godt lige kan trille hjem igen på et punkteret dæk, og så fikse det. Det er jo mere fast end et cykeldæk 

Anmeld

22. marts 2013

mor2100kbh

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Emmaljunga Duo Combi. Har haft den siden December `11 og den har haft 2 punkteringer samtidig. Har reservehjul liggende i tilfælde af, jeg ikke lige har tid til at lappe dæk. De lader sig nu ret nemt lappe...

Hvis du ønsker en barnevognmodel, som har lufthjul, men ikke ønsker mulighed for punkteringer, kan man få fyldt skum i dækkene. 

Jeg synes nu ikke det har været noget stort problem, da man godt lige kan trille hjem igen på et punkteret dæk, og så fikse det. Det er jo mere fast end et cykeldæk 

Jeg har nu aldrig haft mulighed for "lige" at trille hjem på en punktering.

Havde en datter der kun sov når vognen kørte og skreg når hun var vågen så jeg var altså ude og gå adskellige timer hver dag og ikke kun lige i nabolaget.

Regner ikke med at skulle gå så meget denne gang men vil stadig gerne have en vogn der kan bruges uden jeg skal bekymre mig om punktering.

Der ligger rigtig mange glasskår i KBH´s gader specielt om sommeren

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Vi har en odder på xdream stel og en scandia rikke mai ingen af dem er punktet endnu

Anmeld

22. marts 2013

modesty

mor2100kbh skriver:

Jeg bor i København.

Anmeld

22. marts 2013

mor2100kbh

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad er det for noget skum og hvor kan man få det lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.