Åhha. Syntes det ved at være hårdt nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Jeg kender godt din følelse.
Min skrukhed er også i perioder..
Meeeen nu håber jeg min kæreste snart vil, Vi skal snakke om det efter min sidste HPV vaccine på torsdag.

Det underligt med den skrukhed syntes jeg.  Inden jeg mødte min forlovede skulle jeg slet ikke have børn. Men min mening er da vendt 100% siden jeg mødte ham. 

for positivt resultat torsdag. Måske vi kan følge ad  Du må jo lige komme med en opdate. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Miss-86

Det underligt med den skrukhed syntes jeg.  Inden jeg mødte min forlovede skulle jeg slet ikke have børn. Men min mening er da vendt 100% siden jeg mødte ham. 

for positivt resultat torsdag. Måske vi kan følge ad  Du må jo lige komme med en opdate. 

Ja, det er noget underligt noget med det skrukhed .. Hehe.

Jeg ved ikke om jeg tager snakken med ham lige på torsdag, jeg tænker også at jeg ikke behøver virke så desperat, at lige, når jeg kommer lige fra lægen, så skal vi snakke om det, hvis du ved hvad jeg mener
Men skal nok komme med up-date, når jeg får snakket med ham om det.

Anmeld

1. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Ja, det er noget underligt noget med det skrukhed .. Hehe.

Jeg ved ikke om jeg tager snakken med ham lige på torsdag, jeg tænker også at jeg ikke behøver virke så desperat, at lige, når jeg kommer lige fra lægen, så skal vi snakke om det, hvis du ved hvad jeg mener
Men skal nok komme med up-date, når jeg får snakket med ham om det.

Jeg forstår. HeHe. Tak. Håber på det bedste for dig 

Anmeld

2. april 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Jeg forstår. HeHe. Tak. Håber på det bedste for dig 

Mange Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.