10 dage over tid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

o1Mutte

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej piger, hvis man bliver gravid, kan man ikke få en positiv test før mindst 18 dage efter befrugtningen.

Så kan i slappe lidt af nogle har også højere HCG tal end andre. Altså det som giver det positive tegn.

Det passer da ikke... Der er flere der tester positivt før mens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

raca

o1Mutte skriver:

Det passer da ikke... Der er flere der tester positivt før mens..

ja men de test er spild af penge, de fortæller kun et der er har fundet en befrugtining sted.. men eftersom der kun er ca 25% af befrugtigninger der ender i et barn.. da en meget meget stor del af befrugtinger end ikke opdages da man får mens til tiden.. måske lidt før eller efter..

allerede når man er gået et par dage over tid er der langt større chance for at det bliver til noget..og fostret bliver der..

så hvorfor dog teste før tid. medmindre der er medicinke grunde til det.. alle andre burde da kune vente de 5 dage ekstra.. og være langt mere sikre på det blev til noget..

Anmeld

7. april 2013

Anonym8827

Det har jeg bare fået af vide på læge og gynækolog.. Men Sorry

Anmeld

7. april 2013

nielsen80

Det har jeg bare fået af vide på læge og gynækolog.. Men Sorry

Man tester 14 dage efter insemination i behandlingsverden, hvor hcg tallet helst skal være over 100, før man er "rigtig gravid" . En hjemmetest måler hcg konc ned til 20, så synes bestemt både din læge og gynækolog bør læse op på deres stof, hvis det er det de fortæller dig.

Anmeld

7. april 2013

raca

Man tester 14 dage efter insemination i behandlingsverden, hvor hcg tallet helst skal være over 100, før man er "rigtig gravid" . En hjemmetest måler hcg konc ned til 20, så synes bestemt både din læge og gynækolog bør læse op på deres stof, hvis det er det de fortæller dig.

ja men hvis hcg konsentrationerne er sådan ma nskal måle med de følsommetest.. så er chancen for en sundgravitiget ganske lille... jo længre men kommer fra befruntingstidspuntet og gennerealt set er chancen for en graviditet der bliver heller ikke overvældende stor ved selvom om måler hcg i blodet.. det siger nemlig kun at der har fundet en befrungtining sted.. og hvad søren skal man bruge den viden til hvis den gør til grunde før første mens?

de vejleder faktisk en til at tage testen på 16 dagen.. efte ins. hvis mens ikke er kommet.

det er forøvrigt også kun de offenlige klinikker der tager blodprøver der bestemmer hcg nivue de private gør ikke men stoler på g test taget på 16 dagen efter ins, også skannein i uge 8...

Anmeld

7. april 2013

raca

Anonym skriver:

Ja. Så er min mens 10 dage forsinket. Har taget mindst 4 tests ind til videre, som alle siger negativ. Den ene sagde godt nok svagt positivt, men tror der gik over 5 minutter før stregen kom, og da jeg testede efter den var den negativ... Så regner ligesom ikke med den var troværdig! Har de sidste to uger været rent ud sagt pissesur. Har faktisk næsten været et ægte monster. Forstår slet ikke min kæreste har kunne holde mig ud! Mine bryster er noget så ømme og havde de første 5-6 dage jeg gik over tid, noget a la mens smerter... Men den er ikke kommet.
Har næsten mistet håbet og troen på den er der. Og føler mig mobbet på det groveste af min krop......

Men ville alligevel høre jer kloge damer, om i har nogen erfaringer med dette? Positive som negative?

Biokemiske graviditet.. først negativ- så svagt positiv.. vente vente vente vente .. negativ.. mens.. og ja det tog ca 14 dag over tid.

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Årh, nu det lidt tid siden, tråden er oprettet, så vil da høre, hvordan det går?

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Årh, nu det lidt tid siden, tråden er oprettet, så vil da høre, hvordan det går?

Jeg er gravid!
Fik det bekræftet ved lægen og har de sidste par uger ligget med hovedet i lokummet! Så for at det er et godt tegn

Anmeld

17. april 2013

Anonym8827

Anonym skriver:

Jeg er gravid!
Fik det bekræftet ved lægen og har de sidste par uger ligget med hovedet i lokummet! Så for at det er et godt tegn

Jamen tillykke Hehe måske ikke det med hovedet i lokumet :/ Hehe

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Jamen tillykke Hehe måske ikke det med hovedet i lokumet :/ Hehe

Tak
Nej, ku' godt undvære det, hvis det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.