10 dage over tid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
20 svar
5 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja. Så er min mens 10 dage forsinket. Har taget mindst 4 tests ind til videre, som alle siger negativ. Den ene sagde godt nok svagt positivt, men tror der gik over 5 minutter før stregen kom, og da jeg testede efter den var den negativ... Så regner ligesom ikke med den var troværdig! Har de sidste to uger været rent ud sagt pissesur. Har faktisk næsten været et ægte monster. Forstår slet ikke min kæreste har kunne holde mig ud! Mine bryster er noget så ømme og havde de første 5-6 dage jeg gik over tid, noget a la mens smerter... Men den er ikke kommet.
Har næsten mistet håbet og troen på den er der. Og føler mig mobbet på det groveste af min krop......

Men ville alligevel høre jer kloge damer, om i har nogen erfaringer med dette? Positive som negative?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

LinLin

Har prøvet det et par gange med alle symptomer - dog max 6 dage over tid det er så frustrerende!!!

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Har prøvet det et par gange med alle symptomer - dog max 6 dage over tid det er så frustrerende!!!

Voldsomt frustrerende!

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Ja. Så er min mens 10 dage forsinket. Har taget mindst 4 tests ind til videre, som alle siger negativ. Den ene sagde godt nok svagt positivt, men tror der gik over 5 minutter før stregen kom, og da jeg testede efter den var den negativ... Så regner ligesom ikke med den var troværdig! Har de sidste to uger været rent ud sagt pissesur. Har faktisk næsten været et ægte monster. Forstår slet ikke min kæreste har kunne holde mig ud! Mine bryster er noget så ømme og havde de første 5-6 dage jeg gik over tid, noget a la mens smerter... Men den er ikke kommet.
Har næsten mistet håbet og troen på den er der. Og føler mig mobbet på det groveste af min krop......

Men ville alligevel høre jer kloge damer, om i har nogen erfaringer med dette? Positive som negative?

hvornår har du sidst testet´?

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

hvornår har du sidst testet´?

Testede sidst i forgårs. Om eftermiddagen... Der var ingenting.

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Testede sidst i forgårs. Om eftermiddagen... Der var ingenting.

Prøv om morgenen måske i morgen hvis du har en test hjemme.. Ellers ville jeg nok kontakte lægen hvis den er negativ igen og du stadig ikke har fået mens.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Prøv om morgenen måske i morgen hvis du har en test hjemme.. Ellers ville jeg nok kontakte lægen hvis den er negativ igen og du stadig ikke har fået mens.

Ja. Det gør jeg nok også

Hvis man ringer til lægen, skal han så tage blodprøve og sådan?

for 2-3 år siden var det ret normalt for mig at min mens var uregelmæssig, og nogle gange kunne den også springe en cyklus eller endda to over... Men her de sidste par år har den været præcis +/- 2 dage.... Men det kan jo være den er gået tilbage til sit gamle liv igen -.-

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Ja. Det gør jeg nok også

Hvis man ringer til lægen, skal han så tage blodprøve og sådan?

for 2-3 år siden var det ret normalt for mig at min mens var uregelmæssig, og nogle gange kunne den også springe en cyklus eller endda to over... Men her de sidste par år har den været præcis +/- 2 dage.... Men det kan jo være den er gået tilbage til sit gamle liv igen

Ja vil tro lægen tager blodprøver for at udelukke graviditet som det første.. Derefter ved jeg ikke.. Håber da ikke din cyklus er blevet underlig igen.. Der er ikke noget værre end når ens krop ikke opfører sig 'normalt'

Anmeld

7. april 2013

Anonym8827

Hej piger, hvis man bliver gravid, kan man ikke få en positiv test før mindst 18 dage efter befrugtningen.

Så kan i slappe lidt af nogle har også højere HCG tal end andre. Altså det som giver det positive tegn.

Anmeld

7. april 2013

Mi&Mi

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej piger, hvis man bliver gravid, kan man ikke få en positiv test før mindst 18 dage efter befrugtningen.

Så kan i slappe lidt af nogle har også højere HCG tal end andre. Altså det som giver det positive tegn.

Man kan da sagtens få en positiv test før 18 dage efter befrugtning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.