Molo tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Hummel er også et fint mærke og det falmer heller ikke nær så meget i farverne som f.eks Molo. Min datter har meget tøj fra Pompdelux, Aya Naya, Norlie etc. og det er virkelig lækre mærker. Farverne er ikke så pang, så hvis det er det man ønsker så er det nok ikke lige de mærker man skal gå efter

Det er ikk fordi farverne har altid været mere til Noa Noa miniature osv men sys bare det meget sådan stift stof som nærmest kræver strygejern. Og det gider jeg ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Det er ikk fordi farverne har altid været mere til Noa Noa miniature osv men sys bare det meget sådan stift stof som nærmest kræver strygejern. Og det gider jeg ikke 

Hvis du godt kan lide Noa Noa har du så kigget ind på Pompdelux´hjemmeside? Det tøj min datter har er bestemt ikke stift, men super lækkert og falder meget naturligt - dvs. uden strygejern  De har lige fået noget rigtig lækkert i deres nye kollektion, lidt "trænings-tøj-agtigt", måske du skal tage et kig

http://www.pompdelux.com/da_DK/little-girl/pants-pantsuits/99/adele-little-pants?focus=69

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Hvis du godt kan lide Noa Noa har du så kigget ind på Pompdelux´hjemmeside? Det tøj min datter har er bestemt ikke stift, men super lækkert og falder meget naturligt - dvs. uden strygejern  De har lige fået noget rigtig lækkert i deres nye kollektion, lidt "trænings-tøj-agtigt", måske du skal tage et kig

http://www.pompdelux.com/da_DK/little-girl/pants-pantsuits/99/adele-little-pants?focus=69

Wow de fede!! 

Dem må hun eje hehe er de normale i str? Hun er lige hoppet i en 80 nemlig. 

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Wow de fede!! 

Dem må hun eje hehe er de normale i str? Hun er lige hoppet i en 80 nemlig. 

Ja, det er virkelig lækkert tøj! Og tror også at sættet fåes i flere farver. Jeg synes det er ret aldersvarende, men nogle gange så er cowboybukserne lidt store eller små i det. Jeg vælger altid dem med justerbar talje, men dem på linket tror jeg bare at du skal vælge i den str din datter er  Det sæt skal min Alberte også have!

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Ja, det er virkelig lækkert tøj! Og tror også at sættet fåes i flere farver. Jeg synes det er ret aldersvarende, men nogle gange så er cowboybukserne lidt store eller små i det. Jeg vælger altid dem med justerbar talje, men dem på linket tror jeg bare at du skal vælge i den str din datter er  Det sæt skal min Alberte også have!

Køber du det online eller i forretning? 

de også mega fede  Må helt klart få shoppet lidt af det mærke hehe

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Køber du det online eller i forretning? 

de også mega fede  Må helt klart få shoppet lidt af det mærke hehe

Det kan kun købes online eller via home shopping, men jeg har også købt en del brugt på Trendsales, mange sælger det som næsten nyt eller stadig med mærke og det har jeg sparet en del på  Og det jeg har købt som er "god men brugt" har faktisk altid været pæne i farverne og uden fnuller.

Hvis du er vild med tøjet - så husk deres udsalg, de starter vist med 30 %, så 40 % og til sidst er der 50 % på det sidste. Det udnyttede jeg i December måned

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Det kan kun købes online eller via home shopping, men jeg har også købt en del brugt på Trendsales, mange sælger det som næsten nyt eller stadig med mærke og det har jeg sparet en del på  Og det jeg har købt som er "god men brugt" har faktisk altid været pæne i farverne og uden fnuller.

Hvis du er vild med tøjet - så husk deres udsalg, de starter vist med 30 %, så 40 % og til sidst er der 50 % på det sidste. Det udnyttede jeg i December måned

Hehe godt du ved en del om det 

Så må jeg bare købe online hehe

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Hehe godt du ved en del om det 

Så må jeg bare købe online hehe

Man kan hurtig købe sig fattig

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Man kan hurtig købe sig fattig

Hehe det tror jeg gerne 

Anmeld

20. marts 2013

helle85

Francisca skriver:

Jeg har normalt aldrig rigtig syntes om Molo tøj, men altid været mere til de lyse sarte farver rigtig prinsesse baby lyserød og det nuttede og romantiske ligesom Noa Noa eks. 

Men min datter er nu snart 10 måneder hun har fuld fart på og starter I vuggestue inden længe. Og har derfor tænkt at praktisk og behageligt for hende ville være noget lækkert blødt bomuld bukser og bluser. Ikke alt det kjole cardigan tulle nulle sødt noget. 

Derfor kiggede jeg lidt på molo da et par bomulds bukser og bluse ikke altid er så smart at se på men mere kedeligt. Og de har jo farver og mønstre så det hele bliver mere festligt 

Hvordan er molo i kvalitet? Er det lækkert og behageligt for de små krudtugler? 

Har kigget på disse 2 sæt 

jeg har købt lidt molo på udsalg til mine børn på 5 og 6 år og da de fik det aller første stk tøj ville de helst kun have det på det er dejlig blødt forhold til meget andet, og det holder også godt. det eneste dårlige er at det hurtig bliver fnulleret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.