Molo tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Det falmer rigtig hurtigt i farven og ser ofte nusset ud efter få vaske. Jeg synes personligt ikke at pris og kvalitet hænger sammen.

/Fenja

nej det kan jeg hører. ærgeligt troede ellers det´var et super godt mærke,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Pigent

Jeg har ikke selv børn og kender derfor heller ikke Molo. 

Jeg synes velour bukser også er lækkert til de små og heldragter med knapper mellem benene. Arbejder selv med små børn til dagligt. 

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

nej det kan jeg hører. ærgeligt troede ellers det´var et super godt mærke,

Ja og jeg synes faktisk også at Småfolks tøj gør det samme. Det er ærgeligt at give så meget for et sæt tøj og så det ikke lever op til forventningerne. Der er mange andre dyre mærker, som holder kvaliteten langt bedre.

Anmeld

20. marts 2013

Krussedulle

Francisca skriver:

Jeg har normalt aldrig rigtig syntes om Molo tøj, men altid været mere til de lyse sarte farver rigtig prinsesse baby lyserød og det nuttede og romantiske ligesom Noa Noa eks. 

Men min datter er nu snart 10 måneder hun har fuld fart på og starter I vuggestue inden længe. Og har derfor tænkt at praktisk og behageligt for hende ville være noget lækkert blødt bomuld bukser og bluser. Ikke alt det kjole cardigan tulle nulle sødt noget. 

Derfor kiggede jeg lidt på molo da et par bomulds bukser og bluse ikke altid er så smart at se på men mere kedeligt. Og de har jo farver og mønstre så det hele bliver mere festligt 

Hvordan er molo i kvalitet? Er det lækkert og behageligt for de små krudtugler? 

Har kigget på disse 2 sæt 

Er fuldt ud tilfreds med molo

Vi vasker det altid på vrangen, og der kommer endda tit vanish med i vasken, og tøjet ser stadig pænt ud! Det er købt i januar/februar og det er ikke falmet!

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har arvet et par molo trøjer fra min venindes store pige, og jeg syntes endelig at de stadig holder godt. Især når man tænker på at de nok sammenlagt er blevet brugt i 2 år. Tror også at vi kommer til at bruge dem til alberte. 

Vi vasker også med vrangen ud. Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Barnepigen skriver:

Jeg har ikke selv børn og kender derfor heller ikke Molo. 

Jeg synes velour bukser også er lækkert til de små og heldragter med knapper mellem benene. Arbejder selv med små børn til dagligt. 

Velour er jeg ikke så glad for. Syntes det blir nusset når det bliver vasket. 

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Fenja09 skriver:

Ja og jeg synes faktisk også at Småfolks tøj gør det samme. Det er ærgeligt at give så meget for et sæt tøj og så det ikke lever op til forventningerne. Der er mange andre dyre mærker, som holder kvaliteten langt bedre.

Ja så må jeg kigge efter andet. 

Min datter har også mange forskellige mærker samt mange i lækker kvalitet. Ville bare gå efter noget praktisk nu når hun starter i vuggestue som bukser bluse i bomuld og ikke alt andet. Har også kigget på hummel hvor hun har et set fra det jo også dejligt at rører sig i 

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Krussedulle skriver:

Er fuldt ud tilfreds med molo

Vi vasker det altid på vrangen, og der kommer endda tit vanish med i vasken, og tøjet ser stadig pænt ud! Det er købt i januar/februar og det er ikke falmet!

Det slet ikke falmet i farven? 

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

StineW79 skriver:

Thea har arvet et par molo trøjer fra min venindes store pige, og jeg syntes endelig at de stadig holder godt. Især når man tænker på at de nok sammenlagt er blevet brugt i 2 år. Tror også at vi kommer til at bruge dem til alberte. 

Vi vasker også med vrangen ud. Vh stine

Okay det jo kun godt at hører positive oplevelser 

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Ja så må jeg kigge efter andet. 

Min datter har også mange forskellige mærker samt mange i lækker kvalitet. Ville bare gå efter noget praktisk nu når hun starter i vuggestue som bukser bluse i bomuld og ikke alt andet. Har også kigget på hummel hvor hun har et set fra det jo også dejligt at rører sig i 

Hummel er også et fint mærke og det falmer heller ikke nær så meget i farverne som f.eks Molo. Min datter har meget tøj fra Pompdelux, Aya Naya, Norlie etc. og det er virkelig lækre mærker. Farverne er ikke så pang, så hvis det er det man ønsker så er det nok ikke lige de mærker man skal gå efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.