Molo tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
31 svar
5 synes godt om
20. marts 2013

Francisca

Jeg har normalt aldrig rigtig syntes om Molo tøj, men altid været mere til de lyse sarte farver rigtig prinsesse baby lyserød og det nuttede og romantiske ligesom Noa Noa eks. 

Men min datter er nu snart 10 måneder hun har fuld fart på og starter I vuggestue inden længe. Og har derfor tænkt at praktisk og behageligt for hende ville være noget lækkert blødt bomuld bukser og bluser. Ikke alt det kjole cardigan tulle nulle sødt noget. 

Derfor kiggede jeg lidt på molo da et par bomulds bukser og bluse ikke altid er så smart at se på men mere kedeligt. Og de har jo farver og mønstre så det hele bliver mere festligt 

Hvordan er molo i kvalitet? Er det lækkert og behageligt for de små krudtugler? 

Har kigget på disse 2 sæt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

tarkoflen

Jeg synes tit man ser, at de der med vilde print rigtig hurtigt bliver nussede og falmer, det har de i hvert fald gjort hos flere af mine veninder! Men jeg har ikke selv prøvet det

Anmeld

20. marts 2013

morethanperfect

Francisca skriver:

Jeg har normalt aldrig rigtig syntes om Molo tøj, men altid været mere til de lyse sarte farver rigtig prinsesse baby lyserød og det nuttede og romantiske ligesom Noa Noa eks. 

Men min datter er nu snart 10 måneder hun har fuld fart på og starter I vuggestue inden længe. Og har derfor tænkt at praktisk og behageligt for hende ville være noget lækkert blødt bomuld bukser og bluser. Ikke alt det kjole cardigan tulle nulle sødt noget. 

Derfor kiggede jeg lidt på molo da et par bomulds bukser og bluse ikke altid er så smart at se på men mere kedeligt. Og de har jo farver og mønstre så det hele bliver mere festligt 

Mega lækkert kvalitet og sidder rigtig godt på børnene ..

MEN , det falmer hurtigt ! Der kommer hurtigt vaskefnuller på hvis ikke man vasker dem på den rigtige måde ..

Man må ikke bruge vaskepulver der indeholder optisk hvid farve ..
Hvilket der er i det meste vaskepulver 

Og så skal man vaske det på vrangen ..

Men hvis man følger dette , holder det sig pænere i længere tid ..

Anmeld

20. marts 2013

modesty

Jeg er meget glad for deres bukser til min søn. De er behagelige og lækre. Jeg har ikke brugt dem over vinteren fordi de er tynde, men regner med at anskaffe mig nogle par til når det bliver varmt.

Jeg er ikke vild med deres bluser/bodyer da de ikke er 100% bomuld og jeg synes det virker underlidt syntetisk med sådan noget elastik-halløj i materialet. Og som en anden også nævner, så bliver printet hurtigt falmet og nusset.

M.h.t. bluser vil jeg anbefale Ej Sikke Lej, hvor jeg synes at printet holder ret fint.

Desuden kan jeg varmt anbefale Serendipity som er super behageligt og godt for de små at bevæge sig rundt i. Og det passer nok også bedre til din stil (det er dog ikke helt billigt, men Magasin kører noget kampagne i øjeblikket hvor man kan købe en bluse og et par bukser for 250 tror jeg nok).

http://www.serendipity-organics.com/shop/frontpage.html

Petit Bateau laver også lækkert tøj til de små, som også kan være ret pussenusset i stilen uden at være upraktisk. Kan også købes i Magasin.

Anmeld

20. marts 2013

Frk. Himmelblå

tarkoflen skriver:

Jeg synes tit man ser, at de der med vilde print rigtig hurtigt bliver nussede og falmer, det har de i hvert fald gjort hos flere af mine veninder! Men jeg har ikke selv prøvet det

Vi har haft meget MOLO og mogså været ok tilfredse, men det er rigtigt, at efter kort tid ser det altså gammelt ud. Til gengæld går det sjældent i stykker, synes jeg.

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Francisca skriver:

Det falmer rigtig hurtigt i farven og ser ofte nusset ud efter få vaske. Jeg synes personligt ikke at pris og kvalitet hænger sammen.

/Fenja

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

tarkoflen skriver:

ej hvor ærgeligt

det jo ikke ligefrem det man ønsker det skal når det netop er så flot i faveren!

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

morethanperfect skriver:

Mega lækkert kvalitet og sidder rigtig godt på børnene ..

MEN , det falmer hurtigt ! Der kommer hurtigt vaskefnuller på hvis ikke man vasker dem på den rigtige måde ..

Man må ikke bruge vaskepulver der indeholder optisk hvid farve ..
Hvilket der er i det meste vaskepulver 

Og så skal man vaske det på vrangen ..

Men hvis man følger dette , holder det sig pænere i længere tid ..

hader bare når tøj falmer i farven.

det skal jo ikke ligne hun har gammelt forvasket tøj på

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

modesty skriver:

Jeg er meget glad for deres bukser til min søn. De er behagelige og lækre. Jeg har ikke brugt dem over vinteren fordi de er tynde, men regner med at anskaffe mig nogle par til når det bliver varmt.

Jeg er ikke vild med deres bluser/bodyer da de ikke er 100% bomuld og jeg synes det virker underlidt syntetisk med sådan noget elastik-halløj i materialet. Og som en anden også nævner, så bliver printet hurtigt falmet og nusset.

M.h.t. bluser vil jeg anbefale Ej Sikke Lej, hvor jeg synes at printet holder ret fint.

Desuden kan jeg varmt anbefale Serendipity som er super behageligt og godt for de små at bevæge sig rundt i. Og det passer nok også bedre til din stil (det er dog ikke helt billigt, men Magasin kører noget kampagne i øjeblikket hvor man kan købe en bluse og et par bukser for 250 tror jeg nok).

http://www.serendipity-organics.com/shop/frontpage.html

Petit Bateau laver også lækkert tøj til de små, som også kan være ret pussenusset i stilen uden at være upraktisk. Kan også købes i Magasin.

vil da lige prøve at kigge på det tøj du linker til

men ved ikk om jeg køber noget molo endnu hvis det fnuller og falmer i farven det jo ikke billigt tøj

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Frk. Himmelblå skriver:

Vi har haft meget MOLO og mogså været ok tilfredse, men det er rigtigt, at efter kort tid ser det altså gammelt ud. Til gengæld går det sjældent i stykker, synes jeg.

jeg har bare ikke lyst til at give over 200kr for et par bukser som så ser gamle og slidte ud efter en tur i vaskemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.