Jeg tænker også lidt, hvad det er for en øvelse hun har kørende og hvad er spillereglerne så...?! Er det en date eller bare en hyggesnak om "gode gamle dage"
Jeg har såmænd også gode kammerater fra min uddannelse og job, men de er kammerater i en gruppe og aldrig nogen jeg ville gå ud med på tomands hånd. Ville da aldrig ignorere min kæreste på den måde.
Hun må lige prøve at vende den rundt, hvordan hun ville agere hvis en af de sygeplejersker du måske jævnligt render på som ambulancebehandler i skade/modtageafsnittet, lige tog kontakt for at gå ud sammen, men bare som gode kolleger 
En nævnte tidl. noget i stil med at hun søgte bekræftelse fra andre mænd og bragte drama ind i hjemmet. Synes ikke det er helt normatl adfærd og er det mon bare for at holde nogle døre åbne?
Mon ikke hun er fuldstændig klar over hvor hun har dig henne? Sådan skal det jo også være det anden vej, ellers bliver der alt for meget uro og ondt i maven og det er man da ved at være for gammel til 
Ved ikke om det er noget værre rod jeg har fået skrevet. Men jeg synes faktisk, at du selv skal lade hende bestemme. Men man kan da godt stille og roligt sige til hende, at det er helt op til hvad hun finder er mest rigtigt at gøre, men hun skal måske prøve at vende situationen rundt inden hun bestemmer sig. For det er heller ikke fair at sætte dig i en situation, hvor du skal løfte pegefinger og sige hvad hun må og ikke må....
Du lyder til at være en rigtig god fyr og meget hengiven overfor din kæreste og det har du altså også fortjent den anden vej fra!
Anmeld