Aftale med hendes eks? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
22 svar
37 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

For omkring 1 måned siden skrev jeg herind, angående min kæreste og at hun havde mere interesse i andre mænd end mig, og om at jeg ikke kunne komme med til når hun skulle føde vores lille.

Vi havde ikke haft sex i en længere periode, men jeg fik endelig snakket med hende, og jeg takker inderligt til alle som hjalp mig godt på vej, og gav mig ideer til hvordan jeg kunne starte ud med samtalen!

Nu forholder det sig sådan at hun var fuldstændig ligeglad med ALLE andre mænd, og grunden til jeg hun ikke følte at jeg kunne klare at komme med er fordi jeg ikke har det helt godt med blod, og at hun var rigtig sur da hun sagde det på grund af en diskussion hun havde haft tidligere på dagen, også gik det lige udover mig da det er mig hun har dagligt hos hende.

Hun kysser mig rigtig meget, og vi har sex også selvom hun er godt stykke henne, men det er bare sådan at en af hendes gamle eks kærester har skrevet til hende, mig og min kæreste har været sammen siden folkeskolen, og er nu i starten af tyverne, men hendes mærkelige eks kæreste vælger at skrive til hende og har fundet hende på facebook, som hun kom sammen med i folkeskolen lige før mig.

Mig og ham har aldrig kunne sammen, men nu skal hun så ses med ham, og ud og spise, i går havde vi sex men hun virkede lidt til at være et helt andet sted, samt gangen før i går hvor vi også havde sex.

Hun har ikke lagt skjul eller noget på, og jeg har spurgt om jeg har noget at være nærvøs for angående ham, men det har jeg ikke siger hun og kysser mig.

Det er muligvis en dum mandetanke jeg har om at der er noget i gang, kan bare ikke se hvorfor hun skal ses med ham når han har mobbet mig i folkeskolen fordi jeg var upopulær og ikke gik i det rigtige tøj, men nu er ambulancenehandler og har en perfekt kæreste, hund , bil og lejlighed, hvorfor skal han så komme tilbage?

Hun har sagt at hun gerne vil blive hjemme for mig, mine brødre bryder sig ikke om ham, og siger at jeg bare skal bede hende om at blive hjemme, hvad synes i? hvad jeg gøre det? vil helst gerne have det, men vil lige høre kvindlige meninger? udover min storebros kones mening.

Hun ses med andre af hendes venner, men der er jeg med, hun har sagt jeg kan tage med, men jeg hader ham jo, og hun bryder sig heller ikke rigtig om ham.

Hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

mariamiss6

Hvorfor har hun sagt ja til at gå ud og spise med ham?

Jeg tænker bare, hvis ingen af jer rigtigt bryder jer om ham, og i ikke har snakket med ham siden folkskolen, hvorfor siger hun så overhovedet ja til at gå ud og spise med ham?

Jeg siger IKKE at du skal være nervøs for at de har noget kørende.

Jeg undrer mig kun over at hun overhovedet har lyst til at gå alene ud og spise med ham?

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

For omkring 1 måned siden skrev jeg herind, angående min kæreste og at hun havde mere interesse i andre mænd end mig, og om at jeg ikke kunne komme med til når hun skulle føde vores lille.

Vi havde ikke haft sex i en længere periode, men jeg fik endelig snakket med hende, og jeg takker inderligt til alle som hjalp mig godt på vej, og gav mig ideer til hvordan jeg kunne starte ud med samtalen!

Nu forholder det sig sådan at hun var fuldstændig ligeglad med ALLE andre mænd, og grunden til jeg hun ikke følte at jeg kunne klare at komme med er fordi jeg ikke har det helt godt med blod, og at hun var rigtig sur da hun sagde det på grund af en diskussion hun havde haft tidligere på dagen, også gik det lige udover mig da det er mig hun har dagligt hos hende.

Hun kysser mig rigtig meget, og vi har sex også selvom hun er godt stykke henne, men det er bare sådan at en af hendes gamle eks kærester har skrevet til hende, mig og min kæreste har været sammen siden folkeskolen, og er nu i starten af tyverne, men hendes mærkelige eks kæreste vælger at skrive til hende og har fundet hende på facebook, som hun kom sammen med i folkeskolen lige før mig.

Mig og ham har aldrig kunne sammen, men nu skal hun så ses med ham, og ud og spise, i går havde vi sex men hun virkede lidt til at være et helt andet sted, samt gangen før i går hvor vi også havde sex.

Hun har ikke lagt skjul eller noget på, og jeg har spurgt om jeg har noget at være nærvøs for angående ham, men det har jeg ikke siger hun og kysser mig.

Det er muligvis en dum mandetanke jeg har om at der er noget i gang, kan bare ikke se hvorfor hun skal ses med ham når han har mobbet mig i folkeskolen fordi jeg var upopulær og ikke gik i det rigtige tøj, men nu er ambulancenehandler og har en perfekt kæreste, hund , bil og lejlighed, hvorfor skal han så komme tilbage?

Hun har sagt at hun gerne vil blive hjemme for mig, mine brødre bryder sig ikke om ham, og siger at jeg bare skal bede hende om at blive hjemme, hvad synes i? hvad jeg gøre det? vil helst gerne have det, men vil lige høre kvindlige meninger? udover min storebros kones mening.

Hun ses med andre af hendes venner, men der er jeg med, hun har sagt jeg kan tage med, men jeg hader ham jo, og hun bryder sig heller ikke rigtig om ham.

Hvad synes i? 

Jeg sser også over den med at hun ikke kan li ham? Hvorfor så overhovedet gå ud med ham?

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Jeg sser også over den med at hun ikke kan li ham? Hvorfor så overhovedet gå ud med ham?

sTudser*

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hvorfor har hun sagt ja til at gå ud og spise med ham?

Jeg tænker bare, hvis ingen af jer rigtigt bryder jer om ham, og i ikke har snakket med ham siden folkskolen, hvorfor siger hun så overhovedet ja til at gå ud og spise med ham?

Jeg siger IKKE at du skal være nervøs for at de har noget kørende.

Jeg undrer mig kun over at hun overhovedet har lyst til at gå alene ud og spise med ham?

Jeg ved det ikke, hun har ikke hørt fra ham i flere år, og hun har virkelig gode drenge venner som hun ses med, og der er intet i det.

Det er bare LIGE HAM der er mig en irretation, hun er gode venner med min ene lille bror som har snakket med hende, og han siger også at der ikke er noget i det.

Jeg føler bare at der er noget i det fra hans side, og ikke hendes også kan det være at han får æren af at tage mit et og alt fra mig, fordi det er det hun er, jeg kan ikke leve uden hende. 

Men kan jeg tillade mig at sige nej til hende? 

Anmeld

19. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hvad synes i? 

En ekskæreste fra FOLKESKOLEN?!

Bliver nødt til at være hård over for dig, unge mand: GROW UP!

Hun er gravid med DIG.

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Min ene bror har snakket med hende om det, og han siger at der ikke er noget heller.

Hun har mange gode drenge venner, jeg kender dem alle og de er virkelig gode alle.

Jeg gider bare ikke at se ham, han har bare lavet så meget lort for mig forhen, og hun rettede op på alt sammen da vi begyndte, jeg blev fra en som intet havde udover min familie, til en der fik alt det jeg havde brug for, og det er primært kun hende der er livsnødvendigt for mig.

Han prøvede bare på det i starten af gymnasiet, til han stoppede at få os væk fra hinanden til trods fra at det var mig han gik i klasse med på gymnasiet, så hang han hele tiden ovre ved hende. Sådan var det også i folkeskolen i starten.

Han er bare for dum at komme nu, og der er sikkert noget fra hans side, som hun ikke vil.

Jeg ved bare ikke om jeg kan bede hende om at blive hjemme, selvom det virker på hende som om det ikke vil betyde så meget for hende, hvis hun ikke tog ud med ham. 

Anmeld

19. marts 2013

VIPpigen

Jeg syntes du skal fortælle hende du helst ikke vil have hun går ud med ham... Og så må hun da lige forklare hvorfor hun gør det når hun ikke bryder sig om ham...

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

En ekskæreste fra FOLKESKOLEN?!

Bliver nødt til at være hård over for dig, unge mand: GROW UP!

Hun er gravid med DIG.

Det er sku lidt svært at blive venner med en som har udsat dig for en masse bank m.m i folkeskolen, og det der med at blive spyttet på, eller få smidt mit tøj til gymnastik ned i toilet så det var helt vådt så jeg kunne gå hjem om vinteren våd før skole på grund af det.

Også at han har været sammen med hende før mig, fik en masse efter mig da jeg lige var begyndt at se hende, og at vores forhold skulle være en hemmelighed de første 3 måneder, men da folk fandt ud af det så blev hun nød til at slå op, for at hun ikke blev mobbet og at det begyndte at blive værre med bank osv. med mig, selvom der kun gik 3 dage før hun kom tilbage efter jeg endnu en gang havde fået bank bare slemmere fordi han var "forelsket" i hende og jeg også var og stadig er.

Det stoppede først da hun gik til læreren, til mine forældre osv.

Jeg var mega svag der, og kunne ikke lade det gå udover mine brødre da de havde det godt i skolen.

I gymnasiet prøvede han kun at flirte indtil han stoppede.

Nu er han så kommet tilbage for at gå ud og spise med hende?

Hvorfor opsøge hende? Han kan se inde på facebook at vi er i et forhold, også selvom han ikke er venner med hende derinde.

JA hun er min nu, og hun er gravid med mig, men forstår ikke hvorfor han skal komme nu? 

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg syntes du skal fortælle hende du helst ikke vil have hun går ud med ham... Og så må hun da lige forklare hvorfor hun gør det når hun ikke bryder sig om ham...

Så du synes godt at jeg kan "tillade" mig det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.