For omkring 1 måned siden skrev jeg herind, angående min kæreste og at hun havde mere interesse i andre mænd end mig, og om at jeg ikke kunne komme med til når hun skulle føde vores lille.
Vi havde ikke haft sex i en længere periode, men jeg fik endelig snakket med hende, og jeg takker inderligt til alle som hjalp mig godt på vej, og gav mig ideer til hvordan jeg kunne starte ud med samtalen!
Nu forholder det sig sådan at hun var fuldstændig ligeglad med ALLE andre mænd, og grunden til jeg hun ikke følte at jeg kunne klare at komme med er fordi jeg ikke har det helt godt med blod, og at hun var rigtig sur da hun sagde det på grund af en diskussion hun havde haft tidligere på dagen, også gik det lige udover mig da det er mig hun har dagligt hos hende.
Hun kysser mig rigtig meget, og vi har sex også selvom hun er godt stykke henne, men det er bare sådan at en af hendes gamle eks kærester har skrevet til hende, mig og min kæreste har været sammen siden folkeskolen, og er nu i starten af tyverne, men hendes mærkelige eks kæreste vælger at skrive til hende og har fundet hende på facebook, som hun kom sammen med i folkeskolen lige før mig.
Mig og ham har aldrig kunne sammen, men nu skal hun så ses med ham, og ud og spise, i går havde vi sex men hun virkede lidt til at være et helt andet sted, samt gangen før i går hvor vi også havde sex.
Hun har ikke lagt skjul eller noget på, og jeg har spurgt om jeg har noget at være nærvøs for angående ham, men det har jeg ikke siger hun og kysser mig.
Det er muligvis en dum mandetanke jeg har om at der er noget i gang, kan bare ikke se hvorfor hun skal ses med ham når han har mobbet mig i folkeskolen fordi jeg var upopulær og ikke gik i det rigtige tøj, men nu er ambulancenehandler og har en perfekt kæreste, hund , bil og lejlighed, hvorfor skal han så komme tilbage?
Hun har sagt at hun gerne vil blive hjemme for mig, mine brødre bryder sig ikke om ham, og siger at jeg bare skal bede hende om at blive hjemme, hvad synes i? hvad jeg gøre det? vil helst gerne have det, men vil lige høre kvindlige meninger? udover min storebros kones mening.
Hun ses med andre af hendes venner, men der er jeg med, hun har sagt jeg kan tage med, men jeg hader ham jo, og hun bryder sig heller ikke rigtig om ham.
Hvad synes i?