Aftale med hendes eks? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Så du synes godt at jeg kan "tillade" mig det?

Måske hun nærmest håber du siger det, når hun siger hun ikke har lyst... Eller måske hun ikke har lyst, men ikke ved hvordan hun skal sige nej, og derfor er det nemmest at du siger nej, og hun svare tilbage til ham at hun ikke må...

ved desværre ikke hvad hun tænker. Men jeg ville sige at jeg ikke havde lyst til hun gjorde det, og igen spørge hvorfor hun ville gøre det, når hun giver udtryk for dig at hun ikke har lyst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Mother-love

Hvorfor skal hun ud med en gammel eks? Seriøst, ikke fordi at hankøn og hunkøn ikke kan være venner. Men come on i venter barn sammen og hverken dig eller hende bryder sig om ham. Og det er da klart du ikke kan lide ham. Jeg tænker bare at han gør det for at gøre dig jaloux? Jeg synes klart du skal sige til hende at du ikke vil have det. Hvis min kæreste kom og sagde han skulle ud med en pige så havde jeg bet ham pakke sin kuffert. Og specielt hvis det var en eks kæreste. Jeg har det bare sådan at eks kærester er et afsluttet kapitel og ikke mere.

Anmeld

20. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

For omkring 1 måned siden skrev jeg herind, angående min kæreste og at hun havde mere interesse i andre mænd end mig, og om at jeg ikke kunne komme med til når hun skulle føde vores lille.

Vi havde ikke haft sex i en længere periode, men jeg fik endelig snakket med hende, og jeg takker inderligt til alle som hjalp mig godt på vej, og gav mig ideer til hvordan jeg kunne starte ud med samtalen!

Nu forholder det sig sådan at hun var fuldstændig ligeglad med ALLE andre mænd, og grunden til jeg hun ikke følte at jeg kunne klare at komme med er fordi jeg ikke har det helt godt med blod, og at hun var rigtig sur da hun sagde det på grund af en diskussion hun havde haft tidligere på dagen, også gik det lige udover mig da det er mig hun har dagligt hos hende.

Hun kysser mig rigtig meget, og vi har sex også selvom hun er godt stykke henne, men det er bare sådan at en af hendes gamle eks kærester har skrevet til hende, mig og min kæreste har været sammen siden folkeskolen, og er nu i starten af tyverne, men hendes mærkelige eks kæreste vælger at skrive til hende og har fundet hende på facebook, som hun kom sammen med i folkeskolen lige før mig.

Mig og ham har aldrig kunne sammen, men nu skal hun så ses med ham, og ud og spise, i går havde vi sex men hun virkede lidt til at være et helt andet sted, samt gangen før i går hvor vi også havde sex.

Hun har ikke lagt skjul eller noget på, og jeg har spurgt om jeg har noget at være nærvøs for angående ham, men det har jeg ikke siger hun og kysser mig.

Det er muligvis en dum mandetanke jeg har om at der er noget i gang, kan bare ikke se hvorfor hun skal ses med ham når han har mobbet mig i folkeskolen fordi jeg var upopulær og ikke gik i det rigtige tøj, men nu er ambulancenehandler og har en perfekt kæreste, hund , bil og lejlighed, hvorfor skal han så komme tilbage?

Hun har sagt at hun gerne vil blive hjemme for mig, mine brødre bryder sig ikke om ham, og siger at jeg bare skal bede hende om at blive hjemme, hvad synes i? hvad jeg gøre det? vil helst gerne have det, men vil lige høre kvindlige meninger? udover min storebros kones mening.

Hun ses med andre af hendes venner, men der er jeg med, hun har sagt jeg kan tage med, men jeg hader ham jo, og hun bryder sig heller ikke rigtig om ham.

Hvad synes i? 

........ MÅ du gå ud og spise med en fræk bette veninde?? bare en veninde??............. for så syntes jeg dælme du skal gøre det! ud og spise, biffen og en sen kop kaffe bagefter, med en hot veninde...og så kan hun dælme få lov til at sidde hjemme g vente!

syntes hun behandler dig utaknemmeligt

Hun virker til at være lidt afhæning af opmærksomhed, på den usunde måde....forstår hun at hun bringer drama ind i hjemmet?

Nu er jeg ikke tilhænger af drenge venner.... har nogen få... men ikke nogen jeg ses med alene, for jeg ender ALTID med at stå med en bejler i stedet for.... og det gider jeg ikke. Jeg har en mand... ville heller ikke finde det fedt hvis min mand gik ud og spise med en veninde, for han har mig... Vi er heldigvis enige

Anmeld

20. marts 2013

Lotus86

Nu lyder det måske lidt hårdt, sorry for that, men jeg tror simpelthen du bliver nødt til at samle din boller op fra gulvet og tage dig lidt sammen, hun kører jo rundt med dig, formentlig for at få noget modspil, hvilket det ikke tyder på hun får meget af. Måske hun bare rigtig meget har brug for at du mander dig lidt op, fortæller hende én gang for alle at det bare ikke er i orden, at du ikke vil have, at din kæreste vimser rundt med gamle modbydelige eks'er. Sådan som du tidligere har beskrevet hendes opførsel, lyder det virkelig som om, at hun prøver dig af for at få en reaktion. Kæmp lidt for hende, giv hende lidt modspil, vær en mand, er sikker på det vil være effektivt

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

For omkring 1 måned siden skrev jeg herind, angående min kæreste og at hun havde mere interesse i andre mænd end mig, og om at jeg ikke kunne komme med til når hun skulle føde vores lille.

Vi havde ikke haft sex i en længere periode, men jeg fik endelig snakket med hende, og jeg takker inderligt til alle som hjalp mig godt på vej, og gav mig ideer til hvordan jeg kunne starte ud med samtalen!

Nu forholder det sig sådan at hun var fuldstændig ligeglad med ALLE andre mænd, og grunden til jeg hun ikke følte at jeg kunne klare at komme med er fordi jeg ikke har det helt godt med blod, og at hun var rigtig sur da hun sagde det på grund af en diskussion hun havde haft tidligere på dagen, også gik det lige udover mig da det er mig hun har dagligt hos hende.

Hun kysser mig rigtig meget, og vi har sex også selvom hun er godt stykke henne, men det er bare sådan at en af hendes gamle eks kærester har skrevet til hende, mig og min kæreste har været sammen siden folkeskolen, og er nu i starten af tyverne, men hendes mærkelige eks kæreste vælger at skrive til hende og har fundet hende på facebook, som hun kom sammen med i folkeskolen lige før mig.

Mig og ham har aldrig kunne sammen, men nu skal hun så ses med ham, og ud og spise, i går havde vi sex men hun virkede lidt til at være et helt andet sted, samt gangen før i går hvor vi også havde sex.

Hun har ikke lagt skjul eller noget på, og jeg har spurgt om jeg har noget at være nærvøs for angående ham, men det har jeg ikke siger hun og kysser mig.

Det er muligvis en dum mandetanke jeg har om at der er noget i gang, kan bare ikke se hvorfor hun skal ses med ham når han har mobbet mig i folkeskolen fordi jeg var upopulær og ikke gik i det rigtige tøj, men nu er ambulancenehandler og har en perfekt kæreste, hund , bil og lejlighed, hvorfor skal han så komme tilbage?

Hun har sagt at hun gerne vil blive hjemme for mig, mine brødre bryder sig ikke om ham, og siger at jeg bare skal bede hende om at blive hjemme, hvad synes i? hvad jeg gøre det? vil helst gerne have det, men vil lige høre kvindlige meninger? udover min storebros kones mening.

Hun ses med andre af hendes venner, men der er jeg med, hun har sagt jeg kan tage med, men jeg hader ham jo, og hun bryder sig heller ikke rigtig om ham.

Hvad synes i? 

Jeg hæfter mig egentlig mest ved den sidste sætning du skriver " at hun heller ikke bryde sig særligt om ham". Kan godt være at det bare er mig, men hvorfor i alverden skulle man bruge tid på at gå ud at spise med en man ikke kan lide?

Jeg skal ikke kunne sige hvilke intentioner denne folkeskolekammerat har, men du skriver at han også er fast etableret, så mon der er så meget i det?

Du kan sagtens tillade dig at sige at du ikke bryder dig om at hun går ud alene sammen med ham - og da hun kender historien om hvorfor du ikke vil med, så synes du det er bedst at lade fortid være fortid.

Men hvis hun vil ud med ham, og du har ytret din mening, så må du lade hende tage til den middag. Men sig hvad du føler!

Noget af det vigtigste i et forhold er åbenhed og ærlighed, så fortæl hende dine tanker og se hvad der kommer ud af det.

/Fenja

Anmeld

20. marts 2013

Bassemor<3

Jeg kan godt forstå det er svært at takle når det er ham der har mobbet ! Jeg har selv stået i det og blevet mobbet næsten hele min skolegang, jeg blev bundet til at træ og lærerne fandt mig en time efter da jeg ikke var kommet til time, jeg blev drevet derud hvor jeg i vrede og afmagt kylede en stol ud igennem et vindue, og efterfølgende blev sendt til børnespykolog for at lærer at styrer mit temperament, som jeg nu mener var frustrationer.

ALDRIG NOGENSINDE om min kæreste skulle gå ud og spise med en af dem der havde mobbet mig ! og da SLET ikke hvis det var hans eks!!!! jeg har også været sammen med min kæreste siden folkeskolen (fra jeg var 16) og jeg er 22 nu.

dertil synes jeg godt nok det er respektløst af hende, dengang, at slå op fordi hun var bange for at blive upopulær ! hvad er det for noget, hvis man elsker hinanden er man sgu da ligeglad med hvad andre mener, jeg ved godt det ikke er helt det samme når man er så unge, men i er sammen idag og det siger da en del om at der rent faktisk var noget seriøst i det dengang også !

Jeg synes du skal skære igennem og fortælle hende at du virkelig ikke bryder dig om at hun skal ud og spise med ham, helt ærligt de er ikke engang venner på facebook, og hun siger hun ikke kan lide ham! husk at ligge vægt på at det ikke er HENDE du ikke stoler på, men HAM !

jeg synes hun er tarvelig. .

Kæmpe kram til dig ! Jeg håber du for snakket godt med hende !

Anmeld

20. marts 2013

Faith

Det er simpelthen så respektløst af hende at mødes med en ex! Hvorfor i alverden skulle hun dog det?! Kan kun se en årsag, og det er at hun vil se om græsset er grønnere på den anden side.

Du må altså mande dig op! Hun er gravid med dit barn!

Anmeld

20. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er sku lidt svært at blive venner med en som har udsat dig for en masse bank m.m i folkeskolen, og det der med at blive spyttet på, eller få smidt mit tøj til gymnastik ned i toilet så det var helt vådt så jeg kunne gå hjem om vinteren våd før skole på grund af det.

Også at han har været sammen med hende før mig, fik en masse efter mig da jeg lige var begyndt at se hende, og at vores forhold skulle være en hemmelighed de første 3 måneder, men da folk fandt ud af det så blev hun nød til at slå op, for at hun ikke blev mobbet og at det begyndte at blive værre med bank osv. med mig, selvom der kun gik 3 dage før hun kom tilbage efter jeg endnu en gang havde fået bank bare slemmere fordi han var "forelsket" i hende og jeg også var og stadig er.

Det stoppede først da hun gik til læreren, til mine forældre osv.

Jeg var mega svag der, og kunne ikke lade det gå udover mine brødre da de havde det godt i skolen.

I gymnasiet prøvede han kun at flirte indtil han stoppede.

Nu er han så kommet tilbage for at gå ud og spise med hende?

Hvorfor opsøge hende? Han kan se inde på facebook at vi er i et forhold, også selvom han ikke er venner med hende derinde.

JA hun er min nu, og hun er gravid med mig, men forstår ikke hvorfor han skal komme nu? 

Ja, det var så en del af historien, jeg ikke kendte til.

Det lyder bestemt traumatiserende - den måde, han har opført sig på over for dig. Og egentlig også hendes opførsel...

Jeg tænker - efter at have læst dit svar her - at hendes handling er illoyal over for dig. Jeg ville ikke finde mig i det. Men jeg ville blande det med EKS-kæresteiet udenfor. Det er ikke det faktum, at de har været kærester, der er det store problem her!

Tal dog med hende. Spørg eventuelt, om hun gør det for at prøve dine grænser af, - for så er det lykkedes hende godt! Sig, at i så fald må den leg være slut nu, og hun må demonstrere, hvilket "hold", hun er på. - Vælger hun ikke din side, vil du tage det som et udtryk for, at hun ikke har sine prioriteter i orden.

Og gem så "offeret" langt væk. Det her debat-emne kan sagtes vindes på argumenter, uden at køre den store pathos i stilling. Det handler om loyalitet i min optik.

Forudsat, du beskriver situationen nogenlunde virkelighedsnært, så bør din kæreste ikke have de store problemer med at agere i det her.

Anmeld

20. marts 2013

MIWULA

VIPpigen skriver:

Jeg syntes du skal fortælle hende du helst ikke vil have hun går ud med ham... Og så må hun da lige forklare hvorfor hun gør det når hun ikke bryder sig om ham...

Enig her. 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Dejligt at I fik jer en god snak og det hjalp på det hele..

Hvis hun spørger dig om hvad du synes om at hun går ud med den fyr, så synes jeg du skal være ærlig og fortælle hvad du føler - Men at det selvfølgelig er hendes valg.

Jeg tror nu ikke du skal være bekymret for noget - Hun venter jo barn med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.