Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg krydser fingre for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hailiesmom11 skriver: Tak søde.. det gør vi også.. Brokken kan vi sagtens klare det er mere det der med kromosonfejl. ..
Tak søde.. det gør vi også.. Brokken kan vi sagtens klare det er mere det der med kromosonfejl. ..
Hailiesmom11 skriver: Vi har været til nakkefoldsscanning i dag og vi fik at vide vi har fået en lav risikovurdering samt alt var som det skulle være bortset fra at vores barn har brok på maven - dvs at vi i morgen skal have lavet en moderkage biopsi for at tjekke for kromosonfejl (specielt 3 ret slemme kromosonfejl kan forekomme, hvoraf 2 er med dødelig udgang), da de kan forekomme når der er brok - det endelige svar kommer på torsdag og så ved vi derefter hvad der skal ske.. Vi er fast besluttede på at tænke positivt og at den forhåbentligt ikke fejler yderligere.. men vi ved hvad der skal ske hvis den er ok og hvis den ikke er..Puha havde lige behov for at komme ud med det
Vi har været til nakkefoldsscanning i dag og vi fik at vide vi har fået en lav risikovurdering samt alt var som det skulle være bortset fra at vores barn har brok på maven - dvs at vi i morgen skal have lavet en moderkage biopsi for at tjekke for kromosonfejl (specielt 3 ret slemme kromosonfejl kan forekomme, hvoraf 2 er med dødelig udgang), da de kan forekomme når der er brok - det endelige svar kommer på torsdag og så ved vi derefter hvad der skal ske.. Vi er fast besluttede på at tænke positivt og at den forhåbentligt ikke fejler yderligere.. men vi ved hvad der skal ske hvis den er ok og hvis den ikke er..Puha havde lige behov for at komme ud med det
Sender en masse varme og positive tanker !
Bryndis skriver: Øv for en nf scanning. Håber det bedste Nu ved jeg ikke om det er det samme, men jeg havde navlebrok da jeg blev født og jeg lever velbefindende den dag i dag
Øv for en nf scanning. Håber det bedste Nu ved jeg ikke om det er det samme, men jeg havde navlebrok da jeg blev født og jeg lever velbefindende den dag i dag
BigHope13 skriver: Puha det var ikke en rar besked at få, men dejligt de undersøger det grundigt så i ved hvad i har med at gøre, sender en masse positive tanker og for at baby er rask
Puha det var ikke en rar besked at få, men dejligt de undersøger det grundigt så i ved hvad i har med at gøre, sender en masse positive tanker og for at baby er rask
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128