Barselsdagpenge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Lytter lige med her - er det korrekt forstået at hvis jeg føder indenfor min studietid så får jeg en sats, men hvis min terminsdato ligger lige efter jeg er færdig på studiet så får jeg sygedagpenge - de der 9500kr?

hvis ikke du har haft arbejde eller en ansat så får du kontant hjælp.... kontakt din kommune hvis det er :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Trolde_mor

ka-ri-na skriver:

hvis ikke du har haft arbejde eller en ansat så får du kontant hjælp.... kontakt din kommune hvis det er :0)

Jeg er pt. i vikariat til Januar. Hvor jeg så skal søge videre. Jeg vil gerne videreuddanne mig og tage assistent-uddannelsen, men graviditeten kommer først.

Men hvad er bedst i forhold til økonomi - at begynde nyt arbejde eller blot tage den uddannelse jeg så gerne vil tage?

Hvad vil min udbetaling ligge på under barsel ved løn under uddannelse på 6.800 udbetalt?

Hvad vil min udbetaling ligge på under barsel ved løn på 12.000 udbetalt?

På forhånd tak

Anmeld

4. august 2009

Plysbjørnen

Moonshine skriver:

Jeg er studerende og forsøger at blive gravid. Er i den situation at jeg vil være færdig næste sommer og min kæreste vil være studerende. Jeg gad godt vide hvor meget man får i barseldagpenge`??

97 kr og et eller andet dumt antal øre... Det er hvad jeg får...

Anmeld

4. august 2009

Sandra09

Moonshine skriver:

Jeg er studerende og forsøger at blive gravid. Er i den situation at jeg vil være færdig næste sommer og min kæreste vil være studerende. Jeg gad godt vide hvor meget man får i barseldagpenge`??

Jeg er på barselsdagpenge nu og får ca. 10.500 udbetalt og 13.100 hver 3 mdr. fordi det er en 5 ugers periode, men har veninder der er på kontanthjælp i deres barsel fordi de ik havde et job eller var i A-kasse og det er omkring de 9000-9500 udbetalt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.