Barselsdagpenge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.972 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Moonshine

Jeg er studerende og forsøger at blive gravid. Er i den situation at jeg vil være færdig næste sommer og min kæreste vil være studerende. Jeg gad godt vide hvor meget man får i barseldagpenge`??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

CGTN

Hvis du ingen job har, så er det sygepenge du skal på under barsel, hvad enten du er medlem af an a-kasse eller ej og det er ca. 9500 kr udbetalt i måneden, men har du et job er det din arbejdsgiver der skal betale og den svinger jo alt efter hvadman får i løn....

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Moonshine skriver:

Jeg er studerende og forsøger at blive gravid. Er i den situation at jeg vil være færdig næste sommer og min kæreste vil være studerende. Jeg gad godt vide hvor meget man får i barseldagpenge`??

Jeg er 1 års elev i en butik, og der tager de efter hvor meget jeg får udbetalt i løn i måneden ...

Mener at de har en fast sats når ikke man er i job, som der også er blevet skrevet ..

Anmeld

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

hvis du er i job afhænger det af din overenskomst, de fleste får løn de først 14 uger og nogen de første 26 uger, derefter hedder det barselsdagpenge.... det bliver kun sygedagpenge hvis du er sygemeldt......

hvis du ikke er i job og er medlem af en a-kasse er det der du skal henvende dig og i sidste ende er det kommunen du skal henvende dig til :0)

hvis du ikke er i job og ikke studerer, så er du arbejdsløs og skal nok regne med at få kontanthjælp

Anmeld

22. juli 2009

Pige2009

Ja, barselsdagpenge. Det skal jeg på når jeg går på barsel.

KA-RI-NA: Kan se du bor i Odense SØ. Det gør jeg også

Anmeld

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

linda2009 skriver:

Ja, barselsdagpenge. Det skal jeg på når jeg går på barsel.

KA-RI-NA: Kan se du bor i Odense SØ. Det gør jeg også