Barselsdagpenge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Pige2009

ka-ri-na skriver:

hvor sjovt.... jeg er fra Falster og min kæreste er fra Fredericia så vi er tilflyttere :0) men der er dejligt herude jo....

Rigtig dejligt. Tæt på byen men alligevel stille og fredeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

frk Jensen

Du skal have 13 ugers fuld beskæftigelse før du er berettet til barselsdagpenge. ellers er der kontanthjælp.

Knus Betina

Anmeld

22. juli 2009

Pige2009

Moonshine skriver:

Jeg er studerende og forsøger at blive gravid. Er i den situation at jeg vil være færdig næste sommer og min kæreste vil være studerende. Jeg gad godt vide hvor meget man får i barseldagpenge`??

Tjek dette link. Der findes alle de informationer, du har brug for at vide

Knus Linda 28+4, som snart selv skal på barselsdagpenge

Anmeld

22. juli 2009

Pige2009

BetinaMørk skriver:

Du skal have 13 ugers fuld beskæftigelse før du er berettet til barselsdagpenge. ellers er der kontanthjælp.

Knus Betina

Hvis man allerede er berettiget til dagpenge fra A-kassen går ancienniteten videre fra A-kassen til kommunen når man skal på barsel. Jeg har lige talt med min A-kasse i sidste uge, og har fået et brev, hvori dette blev bekræftiget.

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lytter lige med her - er det korrekt forstået at hvis jeg føder indenfor min studietid så får jeg en sats, men hvis min terminsdato ligger lige efter jeg er færdig på studiet så får jeg sygedagpenge - de der 9500kr?

Anmeld

22. juli 2009

Pige2009

Rosa skriver:

Lytter lige med her - er det korrekt forstået at hvis jeg føder indenfor min studietid så får jeg en sats, men hvis min terminsdato ligger lige efter jeg er færdig på studiet så får jeg sygedagpenge - de der 9500kr?