Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: gravi-hjernen taler
gravi-hjernen taler
haha - lys chokolade og hvid chokolade, og så skal jeg have et stykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: en påske kage? ja... vi skal til sammenskuds-påske-gilde... og der er jeg jo så blevet bedt om at havde kage med... og gerne sådan en fiiiin fondant kage... men jeg har ingen idder til hvad jeg kan lave både af bunde og fyld for at gøre den påske agtig så hvad ville i lave hvis i blev bedt om at havde en påskelagkage med til ca. 15 personer??
en påske kage?
ja... vi skal til sammenskuds-påske-gilde... og der er jeg jo så blevet bedt om at havde kage med... og gerne sådan en fiiiin fondant kage...
men jeg har ingen idder til hvad jeg kan lave både af bunde og fyld for at gøre den påske agtig
så hvad ville i lave hvis i blev bedt om at havde en påskelagkage med til ca. 15 personer??
Appelsinkage med flødeostecreme med revet citronskal i så bliver det ik mere forårsagtigt
FrkZier skriver: haha - lys chokolade og hvid chokolade, og så skal jeg have et stykke
ja... ja... tænkte det nok
Team Putte skriver: Appelsinkage med flødeostecreme med revet citronskal i så bliver det ik mere forårsagtigt
nogle gode opskrifter på de to ting du vil dele??
Vores bager havde lavet en rigtig lækker påskekage med brownie-bunde og mango-passionsfrugt-mousse som fyld. Det var bare sindssygt lækkert! Og så var den toppet med nødder og en påskekylling med likøræg
UnderStjernerne skriver: Vores bager havde lavet en rigtig lækker påskekage med brownie-bunde og mango-passionsfrugt-mousse som fyld. Det var bare sindssygt lækkert! Og så var den toppet med nødder og en påskekylling med likøræg
uhh det lydder spændende
Kay skriver: nogle gode opskrifter på de to ting du vil dele??
Det er ik noget du mangler nu og her vel? vil gerne dele men det er nemmere fra computeren imorgen
Team Putte skriver: Det er ik noget du mangler nu og her vel? vil gerne dele men det er nemmere fra computeren imorgen
nej nej skal først lave den til skær torsdag
Denne kage, dog uden chokolade
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=11500&sognavn=appelsinkage
Flødeostecreme med citron:
200 gram philadelphia
100 gram smør
180 gram flormelis
Saft af en halv citron (Det er et bud, så prøv dig frem om det er nok)
Skal af en hel citron.
Bland det hele sammen og smør i kagen
orangesmørcreme helt sikkert! mums!
Og på toppen så lav en redde af orangegrene og læg anthon berg æg i :-)
jeg stjæler min inspiration herfra http://www.soendag.dk/Mad/Desserter/2011/04/15-Paaskekage.aspx men den lyder såååååå lækker!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128