hvd ville i putte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
38 svar
5 synes godt om
17. marts 2013

Kay

en påske kage?

ja... vi skal til sammenskuds-påske-gilde... og der er jeg jo så blevet bedt om at havde kage med... og gerne sådan en fiiiin fondant kage...

men jeg har ingen idder til hvad jeg kan lave både af bunde og fyld for at gøre den påske agtig

så hvad ville i lave hvis i blev bedt om at havde en påskelagkage med til ca. 15 personer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Kay

opper den altså lige

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

Kay skriver:

en påske kage?

ja... vi skal til sammenskuds-påske-gilde... og der er jeg jo så blevet bedt om at havde kage med... og gerne sådan en fiiiin fondant kage...

men jeg har ingen idder til hvad jeg kan lave både af bunde og fyld for at gøre den påske agtig

så hvad ville i lave hvis i blev bedt om at havde en påskelagkage med til ca. 15 personer??

tror bare jeg ville lave noget chokolade hejs, og noget frugt mousse - og så bare pynte kagen så den ser påske fin ud

Anmeld

17. marts 2013

Kay

FrkZier skriver:

tror bare jeg ville lave noget chokolade hejs, og noget frugt mousse - og så bare pynte kagen så den ser påske fin ud

ja... men ville bare gerne havde noget påske agtigt inden i...

Anmeld

17. marts 2013

K&S

Kay skriver:

en påske kage?

Hmm, du kan farve bundene gule? 

Anmeld

17. marts 2013

anynom

Hver påske går jeg og glæder mig til at bageren ved siden af mit arbejde laver sådan nogle butterdejsruller med citroncreme og appelsin creme i - det er påske for mig

Anmeld

17. marts 2013

Kay

JulieWH skriver:

Hver påske går jeg og glæder mig til at bageren ved siden af mit arbejde laver sådan nogle butterdejsruller med citroncreme og appelsin creme i - det er påske for mig

ja måske er det noget citrus der skal til... påsken er jo så meget forår for mig... og jeg tænker antonberg marcipan æg... de der farvede med chokolade og marcipan i

Anmeld

17. marts 2013

babyonboard

Hej 

Jeg tænker citron og appelsin ville passe godt til påsken.

Anmeld

17. marts 2013

Billemyre

Altså, for mig har påsken ikke rigtig nogen bestemt smag, men til gengæld farverne gul og lilla.
Så hvad med at lave gule bunde (evt. noget citrus) og lavendel-fyld?
(Man kan bl.a. købe lavendel essens over nettet.)
Derudover er chokolade selvfølgelig også karakteristisk for påsken, så jeg ville nok bruge de tre ting; Citrus, lavendel og chokolade.

Og så pynte den fint og forårsagtigt

Anmeld

17. marts 2013

Kay

lottepigen12 skriver:

Hej 

Jeg tænker citron og appelsin ville passe godt til påsken.

og hvordan ville du så gøre det? i bundende eller fyldet og hvad så mere??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.