Guldklumpens hule 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

malliebooh

Rigtig fin da 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

MariaKyedDK

emmagirl skriver:

Hehe, jeg mærkede også først svagt liv omkring 18+1, så bare ha tålmodighed. Jeg har en veninde der mærkede allerede fra 16. Uge, jeg var også bare helt panik over at jeg ikke havde mærket noget!? Ni mærker jeg heldigvis næsten hverdag  

Godt at høre

ja jeg glæder mig os bare helt vildt, så man ik er så bekymret.

Anmeld

18. marts 2013

mommy1991

MariaKyedDK skriver:

Godt at høre

ja jeg glæder mig os bare helt vildt, så man ik er så bekymret.

Ja, man kan nemt blive bekymret Men jeg plejer at sige til mig selv, at så længe jeg selv har det godt - må det være tegn på at han også har det godt 

Anmeld

18. marts 2013

mommy1991

malliebooh skriver:

Rigtig fin da 

Taaak

Anmeld

18. marts 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja det bliver skønt Og når han først kan mærke bassen, vil han hele tiden sidde med hænderne på din mave Puha sådan var det herhjemme hehe

Ih, det lyder hyggeligt Min kæreste har tit sin hånd på min mave i forvejen - det skulle jeg lige vænne mig til i starten

Anmeld

18. marts 2013

M (:

emmagirl skriver:

Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for? 

Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af  

Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart

God søndag til alle 

Hvor er du bare fin altså! 

Anmeld

18. marts 2013

mommy1991

M (: skriver:

Hvor er du bare fin altså! 

1000 tak, hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.