Guldklumpens hule 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
26 svar
10 synes godt om
17. marts 2013

mommy1991

Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for? 

Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af  

Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart

God søndag til alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

MIWULA

Så fin en babyhule..

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Så fin en babyhule..

1000 tak søde  

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

Åh den er få flot den mave, det rigtig spændende at følge med i dens udvikling. En prins skal vel også have et flot palæ

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

emmagirl skriver:

Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for? 

Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af  

Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart

God søndag til alle 

sikke en fin mave du har der

jeg kender godt til det med at man synes maven står stille, det synes jeg også min den gør, jeg er i uge 17+4, så er lidt urolig om det, men håber os bare det er som du siger, at den bare rykker opad istedet for

men når jeg samligner min mave med din , er min mave vidst helt fin også, den er lidt mindre end din

så håber alt er fint, har ikke mere tålmodighed til at skal til MD skanning om 2 uger. håber de går hurtigt.

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Åh den er få flot den mave, det rigtig spændende at følge med i dens udvikling. En prins skal vel også have et flot palæ

Hehe, hvor er du bare sød Jeg synes ikke der er sket så meget de sidste par uger, men det kommer nok lige pludselig  

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

MariaKyedDK skriver:

sikke en fin mave du har der

jeg kender godt til det med at man synes maven står stille, det synes jeg også min den gør, jeg er i uge 17+4, så er lidt urolig om det, men håber os bare det er som du siger, at den bare rykker opad istedet for

men når jeg samligner min mave med din , er min mave vidst helt fin også, den er lidt mindre end din

så håber alt er fint, har ikke mere tålmodighed til at skal til MD skanning om 2 uger. håber de går hurtigt.

Hehe, jeg er også slem til at sammenligne mig med andre Men du skal bestemt glæde dig til MD..det er en dejlig tryghed! Og mon ikke vores maver lige pludselig eksploderer? Hehe Min lille trold vokser i hvertfald som han skal, sagde scanningssygeplejersken  

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

emmagirl skriver:

Hehe, jeg er også slem til at sammenligne mig med andre Men du skal bestemt glæde dig til MD..det er en dejlig tryghed! Og mon ikke vores maver lige pludselig eksploderer? Hehe Min lille trold vokser i hvertfald som han skal, sagde scanningssygeplejersken  

åh hvor dejligt at han vokser som han skal

ja det er irriternde med alle de bekymringer. men jeg glæder mig os bare til jeg kan mærke LIV og så få afvide til skanning at alt er OK

så kan jeg rigtig begynde at glæde mig helt amok

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

MariaKyedDK skriver:

åh hvor dejligt at han vokser som han skal

ja det er irriternde med alle de bekymringer. men jeg glæder mig os bare til jeg kan mærke LIV og så få afvide til skanning at alt er OK

så kan jeg rigtig begynde at glæde mig helt amok

Hehe, jeg mærkede også først svagt liv omkring 18+1, så bare ha tålmodighed. Jeg har en veninde der mærkede allerede fra 16. Uge, jeg var også bare helt panik over at jeg ikke havde mærket noget!? Ni mærker jeg heldigvis næsten hverdag  

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Sikke en fin baby hule! Og skønt at du mærker bassen næsten hver dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.