emmagirl skriver:
Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for?
Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af
Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart 
God søndag til alle 
sikke en fin mave du har der 
jeg kender godt til det med at man synes maven står stille, det synes jeg også min den gør, jeg er i uge 17+4, så er lidt urolig om det, men håber os bare det er som du siger, at den bare rykker opad istedet for
men når jeg samligner min mave med din , er min mave vidst helt fin også, den er lidt mindre end din 
så håber alt er fint, har ikke mere tålmodighed til at skal til MD skanning om 2 uger. håber de går hurtigt.
Anmeld