Guldklumpens hule 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for? 

Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af  

Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart

God søndag til alle 

jeg havde også lige en periode omkring uge 22-23 hvor jeg ÅD OG ÅD OG ÅD, min mave var et bundløst hul

fin mave - der går ikke længe før den bliver kæmpe stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Så hedder det 21+0 - synes tiden flyver afsted lige pt. Synes maven står lidt stille lige for tiden, måske det er fordi den rykker sig lidt opad i stedet for? 

Ugen har stået på perfekt MD-scanning af vores lille basse, praktik i vuggestue og god appetit. Synes at jeg er sulten HELE tiden... det frustrerer mig lidt - men vægten siger +3,9 kg, så det er vel okay. Frygter at den eksploderer lige pludselig, men guldklumpen skal jo selvfølgelig have noget at vokse af  

Jeg mærker min dejlige dreng stortset hver dag, og det er bare så dejligt. Glæder mig til min kæreste også kan mærke ham, mon ikke det sker snart

God søndag til alle 

Så fin mave

Anmeld

17. marts 2013

banana3

emmagirl skriver:

God søndag til alle 

Hvor er det altså bare en fin mave !

Anmeld

17. marts 2013

Mink

emmagirl skriver:

God søndag til alle 

Rigtig fiiin babyhule <3 

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Sikke en fin baby hule! Og skønt at du mærker bassen næsten hver dag  

Tusind tak Ja, det er bare så dejligt. Men endnu dejligere bliver det når kæresten også kan mærke det  

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

jeg havde også lige en periode omkring uge 22-23 hvor jeg ÅD OG ÅD OG ÅD, min mave var et bundløst hul

fin mave - der går ikke længe før den bliver kæmpe stor

Puh, ja :/ Det må jo være fordi baby har brug for mad baby er sulten Jeg tror også fra nu af kommer det til at gå stærkt :O 

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Så fin mave

Tak  

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hvor er det altså bare en fin mave !

Taaak  

Anmeld

17. marts 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Rigtig fiiin babyhule <3 

Taaaak  

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Tusind tak Ja, det er bare så dejligt. Men endnu dejligere bliver det når kæresten også kan mærke det  

Ja det bliver skønt Og når han først kan mærke bassen, vil han hele tiden sidde med hænderne på din mave Puha sådan var det herhjemme hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.