Lille graviditets-dilemma.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

..

Mikas ligger og sover i vores familie vugge lige nu  Han er jo en stor dreng som allerede vejer 5500g, han er ret bred så syntes allerede at liften virker lidt lille til ham (han er 3 uger idag - hvad skal det ikke blive til..)

Smilla brugte også vuggen rigtigt meget, den står inde i stuen og bliver brugt til alle lure i løbet af dagen. Om natten har vi en tremmeseng hvor den ene side er taget af sat helt helt til vores seng som han sover i. Sådan fungerer det rigtigt godt hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Tut

Jeg tror at det ender med at jeg laver en Tynen.

Siger ja og tager den hjem, og tager så billeder med hende i den.

Og så bliver den stilt væk, og kommer kun frem når familien kommer

Anmeld

24. juni 2009

Tynen

Tut skriver:

Jeg tror at det ender med at jeg laver en Tynen.

Siger ja og tager den hjem, og tager så billeder med hende i den.

Og så bliver den stilt væk, og kommer kun frem når familien kommer

Det er også bare fordi man er bange for at blive upopulær ved at ødelægge "den stolte tradition".. Men ehm.. Det er bare langt fra alt famliegods der falder i min smag.
Derfor ville jeg selv ikke kunne sige nej til vuggen... Så hellere lave "undercoveren"

Havde lidt samme dilemma med dåbskjolen, da Stigs familie (Undtagen Stig) gerne så at Stella blev døbt i den som hele familien var blevet døbt i.
Heldigvis var han med på at Stella selvfølgelig skulle have sin helt egen, men hold op hvor var det ikke fedt at gå imod (sviger)strømmen

Anmeld

25. juni 2009

Tikki

Halløj - jeg takkede nej til familievuggen i Martins familie...og er ikke blevet tilgivet siden....så hav det i mente

Vi har sådan en til at sætte på siden af vores seng. Jeg er så glad for den - den er genial. Især fordi vores seng kun er 140, så det giver lige det ekstra plads. Men det er mest Iza, den har været god til - hun kan finde på at ligge helt sammenkrøllet i den endnu, hvis hun har en dårlig nat.
Iza sov i en kurvevugge og Malthe i sin barnevogn - han vil nemlig ikke ligge så tæt på mig, så til ham bruger vi den ikke meget - kun om morgenen. Men den er god i forhold til, at man ikke skal rejse sig og give sut om natten .

Hvornår er det du skal føde? For vi skal jo af med vores om ikke længe - den er godt nok godt brugt og vi har savet de yderste to tremmer af, for at den kan komme helt ind til vores seng, men den fungerer som den skal, er hvid og i ok stand alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.