hvordan får du så voksiposen med baby i ned i vognen?
jeg synes at jeg først skal ase og mase for at få posen forbi bøjlen, og så skal jeg preeeeesse den ned i sædet for at få plads. Det kan jeg kun lige præcis gøre nu hvor han er så lille.. For tænker at om bare 1-2 mdr så han han da for tyk til det... 

lyder som en super idé med køreposen! hvad koster sådan en?
Ja altså lidt asen og masen slipper jeg nu heller ikke for. 
Men ligger først voksiposen uden baby i vognen så alt det praktiske er på plads inden lille søster bliver installeret. Så synes jeg det går men selvfølgelig er det ikke super genialt og ja bøjlen kan være lidt af en udfordring. 
Køreposen fra HM har kostet 249 kr. og har sådan noget yderstof der kan tørres af som sagt med flecce indeni men har set sådanne slags i mange afskygninger også på den blå avis. Den her er med ærmer og hætte og kan lynes op mellem benene så den også kan anvendes i en autostol. 
Men som sagt findes der altså lettere køreposer som også er varme. Har da været glad for voksiposen men den er altså stor i tvillingevognen, men med en vis grad af stædighed har det lykkedes at bruge den alligevel. 
Kan sagtens forstå du synes det er lidt svært og jeg er da også glad for at det passer med at det bliver varmere i vejret (måske) i takt med at lillesøster er blevet større for voksoposen er bedst når de er helt små synes jeg selv.
Håber I finder en god løsning på det 
Anmeld