spørgsmål ang. Tvillinge/søskende klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
27 svar
2 synes godt om
16. marts 2013

VNB

Vi har købt en tvillinge klapvogn som jeg vil bruge som søskende vogn når jeg skal hente og bringe den ældste til og fra vuggestuen. 

Har hørt fra mange at dette var en god investering, så jeg tænkte at dette var den perfekte løsning fordi baby så kan sove i sin voksipose i den ene side, mens storebror kan sidde op i oprejst stilling i den anden side. 

Vi har købt en Emmaljunga, men da jeg så skal prøve en tur med den kan jeg sgu næsten ikke få voksiposen (med baby i) ned i vognen?! der er ikke rigtig plads til den i de små sæder.... 

og hvad gør man så lige? Baby er jo for lille til kun at ligge i dyne... 

hva´ har i andre gjort?? 

Der er ikke bærebund i voksiposen så det kan ikke være derfor.. 

åhhh. føler lidt vi har købt katten i sækken.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

StudPsyk

Hvor gammel er den? Den kan ikke tilfældigvis byttes? Eller har mulighed for at tilkøbe barnevognskasse? Den vi har købt kan man købe en barnevognskasse i lille udgave som kan klikkes i i den ene side. Ved ikke om det er muligt med EmmalJunga?

Anmeld

16. marts 2013

Koen.

Det problem har/havde vi os, men det gik nu fint bare med masser af tøj og en dyne og tæppe udover da han var spæd og ja nu er han 10 mdr og det funker stadig fint

Anmeld

16. marts 2013

Pigent

Hvad med en Emmaljunga Quadrolift eller Duolift? Du kunne måske være heldig at finde en brugt så du spare lidt. 

Jeg kender ikke til Emmaljungs tvillingklapvogne og hvilken pose eller lift der passer i. 

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Hvad med en god ulddragt, og så ligge på dyne, og have tyk dyne over sig. Lyder da sådan lidt i ikke engang kan have en voksipose i

Anmeld

16. marts 2013

Annette A

Vil godt medgive at det kan være lidt trangt. Vi har selv en Emmaljunga tvillingevogn som vi er meget glade for, men når voksiposen med lillesøster ligger ved siden af storebror er det lidt smalt. Men synes alligevel det går uden at de bliver klemt. Dog ser jeg frem til det bliver lidt mere lunt i vejret, så vi kan bruge den kørepose vi har fra HM som har flecce indeni. Den er langt lettere end den store voksipose og det vil jo løse sagen fremefter. Så tænker hvis I måske på sigt får en mindre kørepose når vejret bliver lidt mildere, så kan det måske hjælpe i takt med at den lille han vokser.

Anmeld

16. marts 2013

Tulle28

Duniduo er kun 27 cm bred, så den kan ligge i de smalleste klapvognen. Havde selv samme problem da vi købte tvillingeklapvogn.

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Janne T. skriver:

Hvor gammel er den? Den kan ikke tilfældigvis byttes? Eller har mulighed for at tilkøbe barnevognskasse? Den vi har købt kan man købe en barnevognskasse i lille udgave som kan klikkes i i den ene side. Ved ikke om det er muligt med EmmalJunga?

den er 4 år gammel... det er en vi har købt brugt. Så vi har desværre ingen mulighed for at bytte

men altså om ikk andet, så kan vi jo selvfølgelig bare gemme den og så først bruge den når den mindste selv kan sidde op... 

synes bare det er lidt ærgeligt altså 

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Tanja. skriver:

Det problem har/havde vi os, men det gik nu fint bare med masser af tøj og en dyne og tæppe udover da han var spæd og ja nu er han 10 mdr og det funker stadig fint

og det var ikke for koldt? hvilken årstid var det? 

jeg er så bange for om han ville ligge og få træk hvis han kun er i overtøj, dyne og tæppe 

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Barnepigen skriver:

Hvad med en Emmaljunga Quadrolift eller Duolift? Du kunne måske være heldig at finde en brugt så du spare lidt. 

Jeg kender ikke til Emmaljungs tvillingklapvogne og hvilken pose eller lift der passer i. 

uha jeg tror desværre ikke lige at vi har råd til at smide flere penge efter vogne lige nu 

ellers var det et godt forslag! 

vi har købt den Emmaljunge klapvogn som hedder Dobbelt city cross... Mon den her mindre mål end andre fra Emmaljunga..? mærkeligt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.