spørgsmål ang. Tvillinge/søskende klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

VNB

Maja84 skriver:

Hvad med en god ulddragt, og så ligge på dyne, og have tyk dyne over sig. Lyder da sådan lidt i ikke engang kan have en voksipose i

ja det er skide træls og MEGET underligt at der ikke kan være en voksipose i...  det regnede jeg virkelig med at der kunne.. 

men ja dit råd er nok den bedste løsning... håber da bare at det er varmt nok så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

VNB

Christina A skriver:

Vil godt medgive at det kan være lidt trangt. Vi har selv en Emmaljunga tvillingevogn som vi er meget glade for, men når voksiposen med lillesøster ligger ved siden af storebror er det lidt smalt. Men synes alligevel det går uden at de bliver klemt. Dog ser jeg frem til det bliver lidt mere lunt i vejret, så vi kan bruge den kørepose vi har fra HM som har flecce indeni. Den er langt lettere end den store voksipose og det vil jo løse sagen fremefter. Så tænker hvis I måske på sigt får en mindre kørepose når vejret bliver lidt mildere, så kan det måske hjælpe i takt med at den lille han vokser.

hvordan får du så voksiposen med baby i ned i vognen? 

jeg synes at jeg først skal ase og mase for at få posen forbi bøjlen, og så skal jeg preeeeesse den ned i sædet for at få plads. Det kan jeg kun lige præcis gøre nu hvor han er så lille.. For tænker at om bare 1-2 mdr så han han da for tyk til det... 

lyder som en super idé med køreposen! hvad koster sådan en? 

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Tulle28 skriver:

Duniduo er kun 27 cm bred, så den kan ligge i de smalleste klapvognen. Havde selv samme problem da vi købte tvillingeklapvogn.

duniduo?  er det en slags kørepose? 

Anmeld

17. marts 2013

Kløver

VNB skriver:

ja det er skide træls og MEGET underligt at der ikke kan være en voksipose i...  det regnede jeg virkelig med at der kunne.. 

men ja dit råd er nok den bedste løsning... håber da bare at det er varmt nok så 

Ellers måske en god flyverdragt. Er det fordi du ikke kan sætte den i pga selen eller er der bare slet ikke plads nu ved jeg ikke hvordan voksi fungerer, men vi har sleebee til begge vores og de kan font være i div vogne. Men er ulddragten ikke nok kan du jo bruge en af de der ærmeløse "soveposer" og en god jakke over

Anmeld

17. marts 2013

Tulle28

VNB skriver:

duniduo?  er det en slags kørepose? 

Ja sorry, det gik lige lidt hurtigt Det er en kørepose og selve pladen er kun 27 cm bred

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Maja84 skriver:

Ellers måske en god flyverdragt. Er det fordi du ikke kan sætte den i pga selen eller er der bare slet ikke plads nu ved jeg ikke hvordan voksi fungerer, men vi har sleebee til begge vores og de kan font være i div vogne. Men er ulddragten ikke nok kan du jo bruge en af de der ærmeløse "soveposer" og en god jakke over

jamen jeg kan ikke rigtig få voksiposen forbi bøjlen og dermed ned i sædet... 

jeg må vist prøve med godt med overtøj og så anskaffe mig sådan en kørepose 

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Tulle28 skriver:

Ja sorry, det gik lige lidt hurtigt Det er en kørepose og selve pladen er kun 27 cm bred

hehe det er helt okay  

hvad koster sådan en pose? 

uha synes det blir en ret dyr løsning til sidst 

Anmeld

17. marts 2013

Laulund87

Altså vi har aldrig brugt hverken voksipose/kørepose og hvad de ellers hedder Maria har sovet ude 3 gange om dagen den første vinter som var rigtig hård i 2009. Intet problem med at holde hende varm selvom hun er en frossenpind. Køredragt, hue, vanter, dyne og uldtæppe

Anmeld

17. marts 2013

Kløver

VNB skriver:

jamen jeg kan ikke rigtig få voksiposen forbi bøjlen og dermed ned i sædet... 

jeg må vist prøve med godt med overtøj og så anskaffe mig sådan en kørepose 

Åh så det er ikke bredden men pga bøjlen ? Kan den evt tages af måske

Anmeld

17. marts 2013

VNB

Laulund87 skriver:

Altså vi har aldrig brugt hverken voksipose/kørepose og hvad de ellers hedder Maria har sovet ude 3 gange om dagen den første vinter som var rigtig hård i 2009. Intet problem med at holde hende varm selvom hun er en frossenpind. Køredragt, hue, vanter, dyne og uldtæppe

men sov hun så ikke i barnevogn? den er jo lidt mere lukket end en klapvogn. Netop derfor er jeg lidt i tvivl om han vil kune holde varmen kun i dyne + tæppe... 

Men det er da et forsøg værd og ellers så må foråret bare gerne komme - så er vi da ovre problemet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.