ja det må i undskylde alle sammen hvis ik det lige var det i kunne tåle her til morgen, men når jeg læser en overskrift der hedder
'' når andre hundeejere er idioter''
så bliver jeg satme nysgerrig da jeg går højt op i mine hunde og især alle de som ikke vælger at gå ind og finde ud af hvad det vil sige at anskaffe sig en hund og hvordan din opdragelse kan gøre du får en skide egoisktisk hund som sender nogle dårlige signaler til andre hunde, og så stiller de sig op og glor trekantet fordi de ikke forstår hvad der sker. fordi igen de ikke har sat sig ind i hundes signaler, hvordan en hund er omkring deres territorum bla.
den måde hun skriver sit første indlæg ligger op til at det skal blive en ordelig diskution, da hun ''sviner'' naboen direkte til og man kan tyydeligt høre at det eneste der går igennem kvinden tankegang er
'' min hund er lille, min hund dør hvis den kommer i nærheden af en stor hund''
og fortæl mig hvor tit det er sket?..
jeg tænker at den store hund ikke føler at det hegn det er nok til at beskytte dens territorium og derfor må den gøre noget..
tænk sådan her så..
du står i dit hus, kigger ud a dit vindue, der står en mand halvt inde på din ejendom.. hvad gør du??
og hvad tror du så hunde gør når de i forvejen er så primitiva, da de igen er dyr?? ..
kom med et ordenligt svar på det jeg skriver og ikke bare noget der omhandler min måde at skrive det på, da det nu er sådan jeg vælger at lade det komme ud.. 

Anmeld