Når andre hundeejere er idioter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
37 svar
53 synes godt om
15. marts 2013

C-Dog

Ja sorry, men det kunne ikke beskrives anderledes
Her hvor vi bor, bor der en dame med en meget fed muskelhund, faktisk er den så fed at damen ofte ikke kan holde den. Og det er jo mægtig skægt- for så griner man jo bare og trækker sin fede hund til sig når DEN har lyst til at følge med. For det er jo hundes natur at styre slagets gang. Og når den hapser i min hund - der by the fucking way er bag et hegn der plejer at stå oprejst er der jo ingen ko på isen- FOR SÅDAN ER HUNDE JO BARE Dumme latterlige hjernedøde kost! Behøver jeg fortæller vi altid prøver at undgå hende Men hun snakker altid til os, altid, så fat dog vi ikke bryder os om dig og din uopdragne køter. Fat at min lille 4 kg hund OVERHOVEDET IKKE skal hilse på din. Og fat forhelvede en hentydning når vi bevidst undgår dig, så behøver du ikke spørge hvorfor du aldrig ser os eller vores hund. Næste gang svare jeg sgu at vi med vilje undgår dig fordi du er en tåbe og vi ikke synes din hund er lige så fantastisk som du selv synes. ! NÅ!
Det lettede - kender i typen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Mamalou

Hvis den "kære" dame skal forstå jeres budskab, så skal I vist tale lige ud af posen, for hun har tydeligvis ikke forstået jeres hentydninger. Tænk hvor meget "krudt" du kan spare, hvis du en gang for alle bad hende om at tage sin hund og gå. 

Vh. Louise

Anmeld

16. marts 2013

Bshizzle

Nu kender jeg ikke lige typen.. Men jeg ville ihvertfald snakke pænt om hunden for den sags skyld...!! 

Hunden kan ikke gøre for vægten og heller ikke at den ikke må hilse på jeres hund. 

Men som der blir skrevet.. Så burde i nok melde klart ud for damen at i IKKE ønsker at ha kontakt til hende!. 

Anmeld

16. marts 2013

helle85

FrkHamilton skriver:

Ja sorry, men det kunne ikke beskrives anderledes
Her hvor vi bor, bor der en dame med en meget fed muskelhund, faktisk er den så fed at damen ofte ikke kan holde den. Og det er jo mægtig skægt- for så griner man jo bare og trækker sin fede hund til sig når DEN har lyst til at følge med. For det er jo hundes natur at styre slagets gang. Og når den hapser i min hund - der by the fucking way er bag et hegn der plejer at stå oprejst er der jo ingen ko på isen- FOR SÅDAN ER HUNDE JO BARE Dumme latterlige hjernedøde kost! Behøver jeg fortæller vi altid prøver at undgå hende Men hun snakker altid til os, altid, så fat dog vi ikke bryder os om dig og din uopdragne køter. Fat at min lille 4 kg hund OVERHOVEDET IKKE skal hilse på din. Og fat forhelvede en hentydning når vi bevidst undgår dig, så behøver du ikke spørge hvorfor du aldrig ser os eller vores hund. Næste gang svare jeg sgu at vi med vilje undgår dig fordi du er en tåbe og vi ikke synes din hund er lige så fantastisk som du selv synes. ! NÅ!
Det lettede - kender i typen ?

må jeg må lige høre har den bidt din hund

eller der det bar fordi den ikke må hilse på din hund??

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

helle85 skriver:

må jeg må lige høre har den bidt din hund

eller der det bar fordi den ikke må hilse på din hund??

Den har nærmest lagt vores hegn ned for at komme ind i vores have, under vild knurren og snerren- men damen siger altid den bare vil lege. Og under en gåtur slap hendes hund fri i det de gik forbi os og der bed den ud efter min hund og min hund hylede op- men havde dog ingen mærker. Jeg er bare så sur over at min hund skal 'pakkes væk' for sin egen sikkerhed når det er damen der ikke burde ha en hund hun ikke kan holde. Altså vores have er hegnet ind men selv i haven er vi ikke i sikkerhed, og det er meget muligt den elsker børn men andre hunde elsker den tydeligvis ikke :-S

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

Bshizzle skriver:

Nu kender jeg ikke lige typen.. Men jeg ville ihvertfald snakke pænt om hunden for den sags skyld...!! 

Hunden kan ikke gøre for vægten og heller ikke at den ikke må hilse på jeres hund. 

Men som der blir skrevet.. Så burde i nok melde klart ud for damen at i IKKE ønsker at ha kontakt til hende!. 

Det ikke fordi den ikke må hilse, men den vil jo ikke bare lege, vores hund kan ikke holde til de markeringer den store hund kommer med. Og jeg er sygt træt af den hund og dens ejer. Jeg synes ikke det er i orden at hun udsætter vores hund for fare og bare griner og siger sådan er hunde og virkelig ikke kan se at hendes hund mangler opdragelse. Men det er selfølgelig ikke hendes skyld at de er blevet smidt ud af hver eneste hunde træningshold i byen men jeg tør ikke rigtig sige det tydeligere- hun sidder i bestyrelsen her hvor vi bor og er ikke en man åbenlyst skal blive uvenner med.

Anmeld

16. marts 2013

Mum33

Den type hund skal heller ikke nærme sig mig, mit barn eller min hund  

Anmeld

16. marts 2013

B&J

E. B. skriver:

Den type hund skal heller ikke nærme sig mig, mit barn eller min hund  

ej undksyld men det er skisme ikke hunden skyld!!!!

Anmeld

16. marts 2013

B&J

jeg syntes ærlig talt du skal melde klart ud at du ikke vil hende mere, for lige meget hvad er det jo ikke hunden skyld den er tyk fordi hun giver den for meget mad evt for lidt motion og fordi den måske vil ud af have er fordi den vil nyde livet have moton og evt lege, kan være den siger de lyde den gør fordi den kæmper for at komme ud ja jeg ved det ikke jeg er der ikke, men hvis den er ond af sind ja så er det IKKE hunden skyld men ejeren, mange muskle hunde er super dejlige hunde men de kræver den rigtige ejer der forstår sig på den race lige som så mange ander, for man skal heller ikke pakke sine dyr ind i vat

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

B&J skriver:

VViViljeg syntes ærlig talt du skal melde klart ud at du ikke vil hende mere, for lige meget hvad er det jo ikke hunden skyld den er tyk fordi hun giver den for meget mad evt for lidt motion og fordi den måske vil ud af have er fordi den vil nyde livet have moton og evt lege, kan være den siger de lyde den gør fordi den kæmper for at komme ud ja jeg ved det ikke jeg er der ikke, men hvis den er ond af sind ja så er det IKKE hunden skyld men ejeren, mange muskle hunde er super dejlige hunde men de kræver den rigtige ejer der forstår sig på den race lige som så mange ander, for man skal heller ikke pakke sine dyr ind i vat

Ville du lade din lille hund blive udsat for en stor voldsom hund der markere sig, inde i din private have, bare fordi det ikke er den voldsomme hunds skyld den ikke er opdraget? Min hund vejer kun 4 kg og kan nemt komme til skade mod en 40 kg tung hund. Jeg er ikke villig til at ta chancen. Men det forstår damen ikke og hun opsøger os altid, forstår ikke hvorfor hun ikke bare holder sig væk. Hendes hund kam tydeligvis ikke lide vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.