Når andre hundeejere er idioter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

helle85

FrkHamilton skriver:

Den har nærmest lagt vores hegn ned for at komme ind i vores have, under vild knurren og snerren- men damen siger altid den bare vil lege. Og under en gåtur slap hendes hund fri i det de gik forbi os og der bed den ud efter min hund og min hund hylede op- men havde dog ingen mærker. Jeg er bare så sur over at min hund skal 'pakkes væk' for sin egen sikkerhed når det er damen der ikke burde ha en hund hun ikke kan holde. Altså vores have er hegnet ind men selv i haven er vi ikke i sikkerhed, og det er meget muligt den elsker børn men andre hunde elsker den tydeligvis ikke :-S

ja det kan jeg godt se, den burde jo ikke vælte jeres hegn osv er der ikke et sted i kan klage? for hun skal da ikke have hun hvis hun ikke kan klare den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Rikke1810

okey må jeg så høre hvad forskellen ville være hvis din ''lille ufarlige''   hund vejede 20 kg ? hvad er forskellen i din verden, det eneste du sidder med er '' min hund er lille din er stor jeg er bange for din hund derfor skal min lille hund også være bange for den hund'' 

og igen har du et problem jamen så fis da ind til naboen istedet for at sidde og skrive på baby.dk du er da en flov kvinde undskyld mig.. du har sku da ben og en mund så fis da derind istedet for det her.. 

jeg har 2 katte, 2 muskelhunde en på 25 og en på 50

og hende på 25 er der langt flere problemer med end ''ham den tykke'' 

kom igen altså.. det simpelthen for ynkeligt at gå til folk herinde istedet for at være voksen og gå ind og have en orden dialog med kvinden.. så kunne du måske finde ud a at den hund måske ik var halvt så farlig som du går og bilder dig selv ind...

Mvh. Rikke, ejer af næsten alle dyr i alle str. ellers har jeg ihvertfald været der....

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

helle85 skriver:

J

ja det kan jeg godt se, den burde jo ikke vælte jeres hegn osv er der ikke et sted i kan klage? for hun skal da ikke have hun hvis hun ikke kan klare den

Jo vi kunne godt klage, problemet er bare også lidt at det er hende vi så skal klage til. Hun sidder nemlig i bestyrelsen her hvor vi bor. Og hun har boet her meget længe og det har vi ikke så føler ikke rigtig vi kan tillade os at klage

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

Rikke1810 skriver:

okey må jeg så høre hvad forskellen ville være hvis din ''lille ufarlige''   hund vejede 20 kg ? hvad er forskellen i din verden, det eneste du sidder med er '' min hund er lille din er stor jeg er bange for din hund derfor skal min lille hund også være bange for den hund'' 

og igen har du et problem jamen så fis da ind til naboen istedet for at sidde og skrive på baby.dk du er da en flov kvinde undskyld mig.. du har sku da ben og en mund så fis da derind istedet for det her.. 

jeg har 2 katte, 2 muskelhunde en på 25 og en på 50

og hende på 25 er der langt flere problemer med end ''ham den tykke'' 

kom igen altså.. det simpelthen for ynkeligt at gå til folk herinde istedet for at være voksen og gå ind og have en orden dialog med kvinden.. så kunne du måske finde ud a at den hund måske ik var halvt så farlig som du går og bilder dig selv ind...

Mvh. Rikke, ejer af næsten alle dyr i alle str. ellers har jeg ihvertfald været der....

Jeg er ikke bange for den, skriver faktisk også at den elsker børn, for det gør den ;-) den elsker bare ikke ligefrem min hund og hvis den får fat i min hund, ej men så er det jo ikke så svært at gætte hvem der vil lide overlast 4 kg mod 40 kg behøver man ikke være geni for at regne ud. Og vi kan ikke engang være i fred i haven for selv om hun har den i snor og vi har hegn har den jo alligevel lagt hegnet halvt ned for at få fat i vores. Men nå ja, det jo hundes natur så jeg skal da bare holde kæft og servere min hund på et sølvfad uden at brokke mig. Tillader mig at ryste lidt på hovedet af dit svar. Du bestemmer ikke hvad andre skal bruge baby.dk til. Opdrag evt på din problemhund hvis du keder dig

Anmeld

16. marts 2013

Rikke1810

hehe, jeg siger ikke jeg har en problem hund. du har vidst svært ved at læse var.. siger der er flere problemer med den lille end den store.. og jeg tror bare du er for sippet, køb dig en ''ordenlig hund''. dvs over 10 kg og så prøv at begiv dig lidt ud i den store verden så du ikke har sådan et syn på store hunde.. kan jo læse på den du skriver at det bare er en stor glad hund som gerne vil være over det hele og være sammen med alle..

har du tænkt over det måske er din hund der kommer med forkerte signaler over for andre hunde? og derfor hunde angriber din? nu ved jeg ik om det er kommet dertil, men sådan som du skriver lyder det ikke til at der går lang tid før din hund får et haps, lyder til den har et attitude problem, men det skal du ikke være ked af, det har de fleste små hunde da de tror de er 7 gange så store end de egentlig er..

eller ved du ikke en skid omkring hunde som du får det til at lyde??

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

Rikke1810 skriver:

hehe, jeg siger ikke jeg har en problem hund. du har vidst svært ved at læse var.. siger der er flere problemer med den lille end den store.. og jeg tror bare du er for sippet, køb dig en ordenlig hund.. dvs over 10 kg og så prøv at begiv dig lidt ud i den store verden så du ikke har sådan et syn på hunde.. kan jo læse på den du skriver at det bare er en stor glad hund.. har du tænkt over det måske er din hund der kommmer med forkerte signaler over for andre hunde?? eller ved du ikke en skid omkring hunde som du får det til at lyde??

Så nu er alle små hunde dumme? Jeg fristes til at sige ta dig sammen, men det har dine forældre nok ofte gjort uden held tydeligvis og det er ikke mit job at opdrage deres teenager. Held og lykke fremover

Anmeld

16. marts 2013

Rikke1810

en ting er sikkert .. du læser og høre kun det du selv vil..

så held og lykke fremover.. og intet af her var for at fornærme dig som person da jeg ikke kender dig.. 

men nu har jeg været i utallige diskutioner omkring hunde..

og mange af ''jer'' har ikke styr på ens hunds signaler og hvad den egentlig viser de andre hunde.. jeg siger igen ikke at det er det der sker HVIS DU GAD OG LÆSE ORDENLIGT! jeg siger du skal måske kigge efter hvad din hund gør i situationerne inden du begynder at sige det er den andens hunds skyld.. 

igen held og lykke.. og tak for teenage kommentaren, den viser vel bare for ''voksen'' du er

Anmeld

16. marts 2013

Miss Kat

Rikke1810 skriver:

hehe, jeg siger ikke jeg har en problem hund. du har vidst svært ved at læse var.. siger der er flere problemer med den lille end den store.. og jeg tror bare du er for sippet, køb dig en ''ordenlig hund''. dvs over 10 kg og så prøv at begiv dig lidt ud i den store verden så du ikke har sådan et syn på store hunde.. kan jo læse på den du skriver at det bare er en stor glad hund som gerne vil være over det hele og være sammen med alle..

har du tænkt over det måske er din hund der kommer med forkerte signaler over for andre hunde? og derfor hunde angriber din? nu ved jeg ik om det er kommet dertil, men sådan som du skriver lyder det ikke til at der går lang tid før din hund får et haps, lyder til den har et attitude problem, men det skal du ikke være ked af, det har de fleste små hunde da de tror de er 7 gange så store end de egentlig er..

Helt ærligt, hvad er det dog for en attitude at lægge for dagen?  Moderér dog sproget, om du er enig med TS eller ej.

Anmeld

16. marts 2013

Rikke1810

og lad være at bliv fornærmet over hvad folk skriver til det her

og det gælder åbenbart alle der går ind og læser.. 

du valgte selv at lave indlægget, og jeg valgte så at sige min hudløse mening vedr det du skrev i det første indlæg..

Anmeld

16. marts 2013

Mama92

Rikke1810 skriver:

Synes godt du kunne bruge en god tone med din kommentar.. Hold da op, du lyder ret voldsom.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.