er ikke glad for børnehaven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Mormilla

Gittemor09 skriver:

min datter er også glad i løbet af dagen fortæller de mig...

men lige så snart hun skal have tøj på om morgenen er balladen der, og hun græder og vil ikke i børnehave....

og når vi snakker om det om eftermiddagen eller i weekender fortæller hun også at hun ikke vil...

et eller andet sted håber jeg at det er fordi det er vinter, og de jo er udenfor hele dagen, og hun derfor synes det er koldt...

jeg har givet hende indtil det bliver varmere i vejret, om det hjælper på det, ellers må jeg finde en ny til hende desværre...

Jeg håber det kun er kulden der er problemet. Men det er ikke sjovt at stå der og sige at de skal af sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Gittemor09

Mormilla skriver:

Jeg håber det kun er kulden der er problemet. Men det er ikke sjovt at stå der og sige at de skal af sted

nej, slet ikke

nu går jeg heldigvis hjemme på barsel med lillebror lige pt. men alligevel skal hun jo vænne sig til at der er en hverdag, og man derfor skal afsted...

men må indrømme at der ryger mange fridage indover....

Anmeld

15. marts 2013

Mormilla

Gittemor09 skriver:

nej, slet ikke

nu går jeg heldigvis hjemme på barsel med lillebror lige pt. men alligevel skal hun jo vænne sig til at der er en hverdag, og man derfor skal afsted...

men må indrømme at der ryger mange fridage indover....

Jeg går sygmeldt men lige nu kommer han af sted hver dag da jeg synes det er bedst når han lige er startet...

Anmeld

16. marts 2013

Gittemor09

Mormilla skriver:

Jeg går sygmeldt men lige nu kommer han af sted hver dag da jeg synes det er bedst når han lige er startet...

ja, det forstår jeg godt..

håber for jer at det vil blive bedre ihvertfald...

kan følge din frustation så meget...

Anmeld

16. marts 2013

Mormilla

Gittemor09 skriver:

ja, det forstår jeg godt..

håber for jer at det vil blive bedre ihvertfald...

kan følge din frustation så meget...

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste...

Mange tak

Anmeld

16. marts 2013

optimistmor

Gittemor09 skriver:

Hvor det der dog bare ligner min datter på en prik....

her giver børnehaven desværre bare mig (enlig mor til 2) skylden for at hun reagerer sådan... at hun ikke får nok opmærksomhed...

får åh, hvor har jeg også lyst til at hive hende ud, men nogle dage er hun super glad for og være der...

og andre dage går det rigtig skidt, og hun tisser en 3-4 gange i bukserne på en dag...

og det er en skovbørnehave...

jeg ved ikke mine levende råd, for jeg er ellers glad for børnehaven, men ved bare ikke om den er den rette for min datter...

undskyld jeg blander mig, men det lyder da godt nok ikke rart at de ligefrem beskylder dig for det bare fordi du er alene?

de skal jo også gøre deres det bedste for at dit barn skal kunne trives bedst muligt :-)

Anmeld

16. marts 2013

Gittemor09

moren.til.drengen@gmail.com skriver:

undskyld jeg blander mig, men det lyder da godt nok ikke rart at de ligefrem beskylder dig for det bare fordi du er alene?

de skal jo også gøre deres det bedste for at dit barn skal kunne trives bedst muligt :-)

du skal ikke undskylde...

nej, det er bestemt heller ikke rart..

de har sendt hende videre og hun skal til talepædagog, og motorikpædagog, fordi de mener hun er blevet så langt bagud...

synes jeg nu ikke... så derfor tager jeg det med også... det er kun dem der får lange næser i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.