Hej alle sammen lang tid siden jeg sidst har været her. Men jeg har meget brug for nogen råd!!! Jeg håber at i kan hjælpe mig og min søn.
Vi flyttede for to mån siden og min søn er startet i en ny børnehave.
Han er ikke glad for den nye børnehave! Han vil ikke der ned og han siger at han aldrig må noget der ned, han siger de andre børn driller ham og slår ham.
Her for en uge siden var der en af de voksene der havde sagt at han ville skære halsen over på nogen piger ( det var en leg) men min søn troede at han mente det og var blevet meget bange. Dagen efter måtte jeg bære ham ind i børnehaven fordi han ikke ville der ind fordi han var bange 
Jeg har flere gange snakket med de voksne om at han ikke er glad for at være der og om de ikke kan hjælpe ham med at falde på plads. måske med at de to 3 andre drenge og patrick med ind og lavede noget så han måske kunne få nogen venner. Først fik jeg et nej. Men så snakkede jeg med lederen og hun sagde at de godt kunne gøre det engang i mellem.
Når jeg kommer der ned med ham virker han glad og det gør han os når jeg henter ham. Men senere på dagen begynder han at sige at han ikke gider at være der mere
Han er begyndt at lave i bukserne og holder på det og vil ikke lave
Men nu i sidste uge begyndte han os at tisse i bukserne.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre mere!!! Her hjemme er han glad og i weekenderne er han bare en super glad dreng...
Nu synes min x-mand at vi måske skulle skifte børnehave. Men jeg synes måske at det er lidt for tidligt...
Er der nogen der har nogen gode råd? eller selv har prøvet noget som dette...
Anmeld