Anonym skriver:
Ulve
Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?
Jeg synes at du skal tænke over, hvem der egentlig er farlige på denne jord - det er ikke dyrene, det er os, menneskene! Vi er de farlige, det er os der ødelægger naturen f.eks med skovture hvor folk smider om sig med papir, dåser og ispinde (læs. ikke sagt at du gør det), det er os der mishandler dyr, dræber dem for sjov og for egen status, vi ødelægger både naturen og dyrearter.
Hvor er det slemme ved ulve?
Jeg tror desværre ikke at vi får ulvene tilbage i DK, måske en enkelt flok om 100 år - problemet er at de ikke kan overleve i vores ekstremt flade land, som ikke er særlig rigt på "ulve-foder".
Jeg er også bange for hajer, tigere, næsehorn og andre dyr, men de skal da have lov at være til - de var her trods alt først! Desuden burde vi mennesker være så kloge, at hvis vi eks. er bange for hajer, ja så må man jo lade være med at bade steder, hvor de er. Man tager sine forholdsregler og prøver at leve side om side - men alligevel hver for sig.
Det var lige et pip fra mig - uanset om tråden er seriøs eller ej! 
/Fenja 
Anmeld