Brug for jeres meninger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

tarkoflen

Jeg synes det er nogle fine navne, jeg ville personligt vælge det ene, men jeg er heller ikke så meget til mellemnavne, der ikke skal brugs men det er jo smag og behag

Men jeg kan godt forstå, at din kæreste gerne vil have Elise med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

BigHope13

Jeg synes begge navne er søde og de er begge lidt specielle og jeg synes det klinger helt vildt godt sammen

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

De er vildt søde sammen de navne Og vil nu ikke være så bekymret for at e'et i Elise forsvinder, når det nu ikke er et navn der bruges i daglig tale

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Jeg synes Lilje er rigtig fint og synes sagtens det kan gå med mellem navnet Elise. Navngiv som I synes er flottest og lad vær at spørge for mange om menninger, for så kan I pludselig blive i tvivl om noget der føles så rigtigt for jer

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, invitationer, wallstickers.

Du har fuldstændig ret, synes godt nok jeg kom mere i tvivl når folk kommer med dårlige kommentare om det.. Vi har valgt at holde navnet hemmeligt indtil dåben, så de eneste meninger jeg kunne få var anonym herinde  Vil jo bare gerne have at hun får et smukt navn, folk også vil synes om  

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Jeg synes Lilje er rigtig fint og synes sagtens det kan gå med mellem navnet Elise. Navngiv som I synes er flottest og lad vær at spørge for mange om menninger, for så kan I pludselig blive i tvivl om noget der føles så rigtigt for jer

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, invitationer, wallstickers.

Du har fuldstændig ret, synes godt nok jeg kom mere i tvivl når folk kommer med dårlige kommentare om det.. Vi har valgt at holde navnet hemmeligt indtil dåben, så de eneste meninger jeg kunne få var anonym herinde  Vil jo bare gerne have at hun får et smukt navn, folk også vil synes om  

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Synes Lilje er et flot navn

Tak 

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det kan jeg jo kun erklære mig enig i, med min lille Rose Nå, men jeg elsker navnet Lilje! Kunne SÅ godt tænke mig det, hvis vi fik en pige mere, men det er måske lidt kikset med Rose og Lilje. I hvert fald siger jeg go for it! Jeg synes godt i kan tage Elise med, hvis ikke det skal siges i daglig tale

Tak for din mening Rose er et utrolig smukt navn  Det er virkelig svært at vælge når der er så mange flotte navne og man så skal være enige  

Anmeld

14. marts 2013

quindelist

Jeg synes Elise er et meget smukt navn -tilgengæld er jeg knap så imponeret af de der blomsternavne

Men i virkeligheden er det jo også helt lige meget hvad jeg og alle mulige andre synes når bare i selv er vilde med navnet.

Tror de fleste børn før eller siden stiller spørgsmålet "hvorfor hedder jeg xxx" og når svaret så er "fordi mor og far synes det er det smukkeste navn i hele verden" så bliver det da ikke større

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Vi havde også Emily men sprang hurtigt fra da Lilje bare var navet! 

Og da jeg havde født og lå der med min datter i armene så kunne det heller ikk være anderledes hun var født til at være en lille Lilje 

Hvor dejligt  Håber også at vores prinsesse ligner en lille Lilje! 

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg sad en hel dag og tudede over, at vi ikke havde fundet navn, da var jeg omkring 30 uger henne tror jeg

Men så fik jeg snakket med lidt forskellige, som så fortalte, at de havde mødt mange der havde fast besluttet sig på ét navn, men den dersens baby der kom ud lignede bare slet ikke det navn de havde bestemt Så der fik jeg lige en åbenbaring

Det kan de også have helt ret i Derfor har vi også 2 andre navne og hvis de så heller ikke dur må vi finde et 4 navn  Men tiden må vise hvad hun ligner, nu må hun bare gerne snart komme ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.