Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
foto på lærred skriver: Jeg synes Lilje er rigtig fint og synes sagtens det kan gå med mellem navnet Elise. Navngiv som I synes er flottest og lad vær at spørge for mange om menninger, for så kan I pludselig blive i tvivl om noget der føles så rigtigt for jer Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager, lærreder, invitationer, wallstickers.
Jeg synes Lilje er rigtig fint og synes sagtens det kan gå med mellem navnet Elise. Navngiv som I synes er flottest og lad vær at spørge for mange om menninger, for så kan I pludselig blive i tvivl om noget der føles så rigtigt for jer
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager, lærreder, invitationer, wallstickers.
Du har fuldstændig ret, synes godt nok jeg kom mere i tvivl når folk kommer med dårlige kommentare om det.. Vi har valgt at holde navnet hemmeligt indtil dåben, så de eneste meninger jeg kunne få var anonym herinde Vil jo bare gerne have at hun får et smukt navn, folk også vil synes om
AnnL skriver: Synes Lilje er et flot navn
Synes Lilje er et flot navn
Tak
Janne T. skriver: Det kan jeg jo kun erklære mig enig i, med min lille Rose Nå, men jeg elsker navnet Lilje! Kunne SÅ godt tænke mig det, hvis vi fik en pige mere, men det er måske lidt kikset med Rose og Lilje. I hvert fald siger jeg go for it! Jeg synes godt i kan tage Elise med, hvis ikke det skal siges i daglig tale
Det kan jeg jo kun erklære mig enig i, med min lille Rose Nå, men jeg elsker navnet Lilje! Kunne SÅ godt tænke mig det, hvis vi fik en pige mere, men det er måske lidt kikset med Rose og Lilje. I hvert fald siger jeg go for it! Jeg synes godt i kan tage Elise med, hvis ikke det skal siges i daglig tale
Tak for din mening Rose er et utrolig smukt navn Det er virkelig svært at vælge når der er så mange flotte navne og man så skal være enige
Francisca skriver: Vi havde også Emily men sprang hurtigt fra da Lilje bare var navet! Og da jeg havde født og lå der med min datter i armene så kunne det heller ikk være anderledes hun var født til at være en lille Lilje
Vi havde også Emily men sprang hurtigt fra da Lilje bare var navet!
Og da jeg havde født og lå der med min datter i armene så kunne det heller ikk være anderledes hun var født til at være en lille Lilje
Hvor dejligt Håber også at vores prinsesse ligner en lille Lilje!
Martsbaby skriver: Jeg sad en hel dag og tudede over, at vi ikke havde fundet navn, da var jeg omkring 30 uger henne tror jeg Men så fik jeg snakket med lidt forskellige, som så fortalte, at de havde mødt mange der havde fast besluttet sig på ét navn, men den dersens baby der kom ud lignede bare slet ikke det navn de havde bestemt Så der fik jeg lige en åbenbaring
Jeg sad en hel dag og tudede over, at vi ikke havde fundet navn, da var jeg omkring 30 uger henne tror jeg
Men så fik jeg snakket med lidt forskellige, som så fortalte, at de havde mødt mange der havde fast besluttet sig på ét navn, men den dersens baby der kom ud lignede bare slet ikke det navn de havde bestemt Så der fik jeg lige en åbenbaring
Det kan de også have helt ret i Derfor har vi også 2 andre navne og hvis de så heller ikke dur må vi finde et 4 navn Men tiden må vise hvad hun ligner, nu må hun bare gerne snart komme ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128