Brug for jeres meninger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Jeg synes det er sødt 

Tak for din mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg synes det er super fiiiint!!

Jeg er ikke så vild med Elise, men jeg kan sagtens forstå hvorfor I har valgt det, når nu det betyder så meget for din mand!

Og mht. mobning.. En lilje er jo altså en af de smukkeste blomster i verden, efter min mening! Så skulle de mobbe hende med, at hun er ualmindelig smuk hihi

Jeg synes sagtens I kan bruge begge to!

Tak for din mening  Synes virkeligt at det er svært med navne! Det er jo noget de skal hedde resten af livet, og man ikke lige kan fortryde.. Vi har også haft snakket om Emily og Kimmie

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Synes det er et sødt navn.

Fødte en lille Anemone i februar

Det er virkelig også et smukt navn! Dengang jeg var lille ville jeg rigtig gerne have en pige som skulle hedde Rosa Blomster navne er bare smukke!  

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for din mening  Synes virkeligt at det er svært med navne! Det er jo noget de skal hedde resten af livet, og man ikke lige kan fortryde.. Vi har også haft snakket om Emily og Kimmie

Kimmie er også rigtig smukt!

Men ja, det er dødsvært med navne! Vi vælger ikke før jeg har født og vi har set hvordan han ser ud..

Anmeld

13. marts 2013

foto på lærred

Jeg synes Lilje er rigtig fint og synes sagtens det kan gå med mellem navnet Elise. Navngiv som I synes er flottest og lad vær at spørge for mange om menninger, for så kan I pludselig blive i tvivl om noget der føles så rigtigt for jer

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, invitationer, wallstickers.

Anmeld

13. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige og har derfor snakket frem og tilbage om navnet  

Vi er nu faldet for Lilje Elise   Hun skal primært kaldes for Lilje!  

Klinger det godt sammen? Hvad synes i om navnene? Vil hun risikere at blive mobbet pga hun hedder det samme som en blomst?  

Håbervi vil komme med jeres meninger 

Synes Lilje er et flot navn

Anmeld

13. marts 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Det er virkelig også et smukt navn! Dengang jeg var lille ville jeg rigtig gerne have en pige som skulle hedde Rosa Blomster navne er bare smukke!  

Det kan jeg jo kun erklære mig enig i, med min lille Rose Nå, men jeg elsker navnet Lilje! Kunne SÅ godt tænke mig det, hvis vi fik en pige mere, men det er måske lidt kikset med Rose og Lilje. I hvert fald siger jeg go for it! Jeg synes godt i kan tage Elise med, hvis ikke det skal siges i daglig tale

Anmeld

13. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Det er nemlig et super smukt navn!  Jeg har været forelsket i det i meget lamg tid... Vi har også haft Emily og Kimmie oppe at vende.. Men jeg synes bare Lilje er så smukt og unikt!  

Vi havde også Emily men sprang hurtigt fra da Lilje bare var navet! 

Og da jeg havde født og lå der med min datter i armene så kunne det heller ikk være anderledes hun var født til at være en lille Lilje 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Kimmie er også rigtig smukt!

Men ja, det er dødsvært med navne! Vi vælger ikke før jeg har født og vi har set hvordan han ser ud..

Kan jeg enlig godt forstå Var enlig også meningen at vi ville gøre det, men jeg blev bare så frustreret den anden dag over at vi intet navn har, så efter en lang snak blev vi enige  så håber bare at navnet passer til hende 

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Kan jeg enlig godt forstå Var enlig også meningen at vi ville gøre det, men jeg blev bare så frustreret den anden dag over at vi intet navn har, så efter en lang snak blev vi enige  så håber bare at navnet passer til hende 

Jeg sad en hel dag og tudede over, at vi ikke havde fundet navn, da var jeg omkring 30 uger henne tror jeg

Men så fik jeg snakket med lidt forskellige, som så fortalte, at de havde mødt mange der havde fast besluttet sig på ét navn, men den dersens baby der kom ud lignede bare slet ikke det navn de havde bestemt Så der fik jeg lige en åbenbaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.