Brug for jeres meninger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg synes begge navne er smukke, men jeg tror som en anden skriver at Elise hurtigt kan blive til Lise fordi "E`et" i mellemnavnet bliver slugt af "e´et" fra Lilje.

/Fenja

Kan godt være du har ret  Men Elise skal ikke bruges så tit.. Og det er efter min mands bedstemor, som betyder meget for ham.. Så han vil rigtig gerne have navnet med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Kan godt være du har ret  Men Elise skal ikke bruges så tit.. Og det er efter min mands bedstemor, som betyder meget for ham.. Så han vil rigtig gerne have navnet med.. 

Jamen så synes jeg i skal give hende begge navne - jeg ved hvor meget det betød for mig at få min mors mellemnavn med i min datters navn og det er trods alt vigtigere end hvordan folk muligvis vil udtale navnet. Og når det kun er mellemnavn, så vil det ikke blive sagt særlig tit.

Anmeld

12. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Det er super sødt. Men ALT for sødt til min smag. Det er simpelthen for piget og prinsesse agtigt.

Anmeld

12. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige og har derfor snakket frem og tilbage om navnet  

Vi er nu faldet for Lilje Elise   Hun skal primært kaldes for Lilje!  

Klinger det godt sammen? Hvad synes i om navnene? Vil hun risikere at blive mobbet pga hun hedder det samme som en blomst?  

Håbervi vil komme med jeres meninger 

Min datter hedder  Lilje

og jeg syntes selvfølgelig det er det smukkeste navn hihi

Anmeld

13. marts 2013

Pigent

Jeg synes det er sødt 

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Jeg synes det er super fiiiint!!

Jeg er ikke så vild med Elise, men jeg kan sagtens forstå hvorfor I har valgt det, når nu det betyder så meget for din mand!

Og mht. mobning.. En lilje er jo altså en af de smukkeste blomster i verden, efter min mening! Så skulle de mobbe hende med, at hun er ualmindelig smuk hihi

Jeg synes sagtens I kan bruge begge to!

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jamen så synes jeg i skal give hende begge navne - jeg ved hvor meget det betød for mig at få min mors mellemnavn med i min datters navn og det er trods alt vigtigere end hvordan folk muligvis vil udtale navnet. Og når det kun er mellemnavn, så vil det ikke blive sagt særlig tit.

Tak for din mening 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det er super sødt. Men ALT for sødt til min smag. Det er simpelthen for piget og prinsesse agtigt.

Tak for din mening  Men vil give dig ret i at det er meget prinsesset  

Anmeld

13. marts 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige og har derfor snakket frem og tilbage om navnet  

Vi er nu faldet for Lilje Elise   Hun skal primært kaldes for Lilje!  

Klinger det godt sammen? Hvad synes i om navnene? Vil hun risikere at blive mobbet pga hun hedder det samme som en blomst?  

Håbervi vil komme med jeres meninger 

Synes det er et sødt navn.

Fødte en lille Anemone i februar

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Min datter hedder  Lilje

og jeg syntes selvfølgelig det er det smukkeste navn hihi

Det er nemlig et super smukt navn!  Jeg har været forelsket i det i meget lamg tid... Vi har også haft Emily og Kimmie oppe at vende.. Men jeg synes bare Lilje er så smukt og unikt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.