Fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Dorthe1986

Martsbaby skriver:

Nej de har ikke så stor smag for slik og sådan i den alder, jeg forstår dog ikke hvorfor

Nej vel?
Ej, jeg var vidst lidt desperat til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

AnthonsMor

Dorthe1986 skriver:

Nej vel?
Ej, jeg var vidst lidt desperat til sidst

Det er jeg fa**** også! Jeg kan slet ikke vente til i morgen hvor jeg må ringe til sygehuset og få en tid til at blive sat igang altså! Også håber jeg de kan tage vandet med det samme når jeg har været til undersøgelse!

Den dag man er én dag over termin begynder man at kunne mærke hvad utålmodighed virkelig er synes jeg! :O

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Martsbaby skriver:

Det er jeg fa**** også! Jeg kan slet ikke vente til i morgen hvor jeg må ringe til sygehuset og få en tid til at blive sat igang altså! Også håber jeg de kan tage vandet med det samme når jeg har været til undersøgelse!

Den dag man er én dag over termin begynder man at kunne mærke hvad utålmodighed virkelig er synes jeg! :O

Jamen det er bare så rigtigt! Kan huske at de 9 dage jeg gik over, føltes meget længere end de 9 måneder, der lige var gået

Håber din eventuelle igangsættelse, kommer til at gå ligeså hurtigt som min, og at du ikke ender med at rende i flere dage med igangsættelse

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Dorthe1986 skriver:

Jamen det er bare så rigtigt! Kan huske at de 9 dage jeg gik over, føltes meget længere end de 9 måneder, der lige var gået

Håber din eventuelle igangsættelse, kommer til at gå ligeså hurtigt som min, og at du ikke ender med at rende i flere dage med igangsættelse

Hvis de kan tage vandet med det samme kommer det heldigvis til at gå forholdsvis hurtigt, der vil blive lagt vedrop indenfor et par timer hvis veerne ikke går igang af sig selv nemlig

Har en veninde der blev sat igang på den måde nemlig!

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Martsbaby skriver:

Hvis de kan tage vandet med det samme kommer det heldigvis til at gå forholdsvis hurtigt, der vil blive lagt vedrop indenfor et par timer hvis veerne ikke går igang af sig selv nemlig

Har en veninde der blev sat igang på den måde nemlig!

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.