Fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

AnthonsMor

MissZet skriver:

Sender lige noget ve støv jeg fødte 42+6 så forstår din frustration... 

Tak tak tak tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

StudPsyk

Stakkels dig! Nu skriver jeg grimme ord, men det er fucking pisse hamrende lorteirriterende og skod at gå over tid! Føler med dig Håber virkelig der snart sker noget! Er lidt spændt på at se den lille fis (hvis vi må det?)

Anmeld

13. marts 2013

Babydrøm

Martsbaby skriver:

Ja jeg tog så lige en tur på fødegangen i aftes lige omkring midnat med ret onde smerter i underlivet og håb om, at fødslen var lige på trapperne..

Men nej.. Jeg blev undersøgt af en jm studerende, som var vildt sød og ret professionel, dog lidt nervøs i det kunne jeg godt mærke, men hun klarede den så fint! Hun skød bassen til at være omkring 3600 gram nu, hvor jeg er 40+5, så det er ikke en giga baby jeg render rundt med..

Jeg fik min første indvendige undersøgelse igår også, både af den "rigtige" jm og af den studerende, og jeg har ca. 1 cm lovmoderhals tilbage, som ikke er åbnet overhovedet..

De kunne mærke hovedet, da han står meget dybt i bæknet, og de sagde at det var svært at sige, om jeg ville gå i fødsel natten over eller om jeg skulle gå helt til igangsættelse..

Jeg er så frustreret, jeg gider ikke vente mere! Jeg har det nu fint nok, ingen smerter udover dem jeg havde i underlivet igår, men jeg giiiiiiiiiider bare ikke vente mere nu..

Skal ringe til sygehuset torsdag hvor jeg er 41+0 og få en tid til undersøgelse og eventuel igangsættelse.. Håber da så, at de kan tage vandet med det samme, så jeg ikke skal gå i flere dage og vente med de piller jeg ellers ville skulle have..

Jeg tror egentlig ikke jeg ville så meget med det her, lidt brok, lidt update..

Sender en masse vestøv og  for at der snart sker noget 

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

AnnL skriver:

Sender en masse vestøv og  for at der snart sker noget 

Mange tak!

Anmeld

13. marts 2013

MIWULA

Martsbaby skriver:

Heldigvis skal de sætte mig igang uanset hvad, det er sådan en regel de kører med, og den er jeg godt tilfreds med

Har en veninde der ligesom mig også skulle ringe ind en uge over termin, og det er fordi det passer ind med, at vi er gået 10 dage over tid en søndag, og der tager de helst ikke opkald vedr. igangsættelse, og hun fik så en tid søndag klokken 10, hvor hun ringede om torsdagen.. Og lidt over midnat fødte hun, så jeg kunne da krydse fingre for, at det blev ligeså nemt her!

Uhh ja da for søren så vil jeg hjælpe med at  for dIg. 

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

MIWULA skriver:

Uhh ja da for søren så vil jeg hjælpe med at  for dIg. 

Mange tusind tak! Har også brug for det efterhånden føler jeg!

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Martsbaby skriver:

Ja jeg tog så lige en tur på fødegangen i aftes lige omkring midnat med ret onde smerter i underlivet og håb om, at fødslen var lige på trapperne..

Men nej.. Jeg blev undersøgt af en jm studerende, som var vildt sød og ret professionel, dog lidt nervøs i det kunne jeg godt mærke, men hun klarede den så fint! Hun skød bassen til at være omkring 3600 gram nu, hvor jeg er 40+5, så det er ikke en giga baby jeg render rundt med..

Jeg fik min første indvendige undersøgelse igår også, både af den "rigtige" jm og af den studerende, og jeg har ca. 1 cm lovmoderhals tilbage, som ikke er åbnet overhovedet..

De kunne mærke hovedet, da han står meget dybt i bæknet, og de sagde at det var svært at sige, om jeg ville gå i fødsel natten over eller om jeg skulle gå helt til igangsættelse..

Jeg er så frustreret, jeg gider ikke vente mere! Jeg har det nu fint nok, ingen smerter udover dem jeg havde i underlivet igår, men jeg giiiiiiiiiider bare ikke vente mere nu..

Skal ringe til sygehuset torsdag hvor jeg er 41+0 og få en tid til undersøgelse og eventuel igangsættelse.. Håber da så, at de kan tage vandet med det samme, så jeg ikke skal gå i flere dage og vente med de piller jeg ellers ville skulle have..

Jeg tror egentlig ikke jeg ville så meget med det her, lidt brok, lidt update..

Du føder sikkert 41+2, ligesom jeg gjorde

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Dorthe1986 skriver:

Du føder sikkert 41+2, ligesom jeg gjorde

Det håber jeg! Så er der kun 3 dage hihi..

Jeg snakkede med min mor om, at det kunne være skide sjovt, hvis jeg gik samme antal dage over som hun gjorde da hun ventede mig, men det skulle have været igår så, så den holdte ikke helt

Det kan også være, at når jeg har ringet ind i morgen og fået tid til hvornår han bare er nødt til at komme ud, så finder han selv vej ud Nogen siger jo, at det er nok at true kroppen med igangsættelse

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Martsbaby skriver:

Det håber jeg! Så er der kun 3 dage hihi..

Jeg snakkede med min mor om, at det kunne være skide sjovt, hvis jeg gik samme antal dage over som hun gjorde da hun ventede mig, men det skulle have været igår så, så den holdte ikke helt

Det kan også være, at når jeg har ringet ind i morgen og fået tid til hvornår han bare er nødt til at komme ud, så finder han selv vej ud Nogen siger jo, at det er nok at true kroppen med igangsættelse

Ja det kan være det var det der skulle til Jeg kan huske at jeg prøvede at lokke Emil med et påskeæg, hvis han bare gad komme ud... men det virkede altså ikke

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Dorthe1986 skriver:

Ja det kan være det var det der skulle til Jeg kan huske at jeg prøvede at lokke Emil med et påskeæg, hvis han bare gad komme ud... men det virkede altså ikke

Nej de har ikke så stor smag for slik og sådan i den alder, jeg forstår dog ikke hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.