Ja jeg tog så lige en tur på fødegangen i aftes lige omkring midnat med ret onde smerter i underlivet og håb om, at fødslen var lige på trapperne..
Men nej.. Jeg blev undersøgt af en jm studerende, som var vildt sød og ret professionel, dog lidt nervøs i det kunne jeg godt mærke, men hun klarede den så fint! Hun skød bassen til at være omkring 3600 gram nu, hvor jeg er 40+5, så det er ikke en giga baby jeg render rundt med..
Jeg fik min første indvendige undersøgelse igår også, både af den "rigtige" jm og af den studerende, og jeg har ca. 1 cm lovmoderhals tilbage, som ikke er åbnet overhovedet..
De kunne mærke hovedet, da han står meget dybt i bæknet, og de sagde at det var svært at sige, om jeg ville gå i fødsel natten over eller om jeg skulle gå helt til igangsættelse..
Jeg er så frustreret, jeg gider ikke vente mere! Jeg har det nu fint nok, ingen smerter udover dem jeg havde i underlivet igår, men jeg giiiiiiiiiider bare ikke vente mere nu..
Skal ringe til sygehuset torsdag hvor jeg er 41+0 og få en tid til undersøgelse og eventuel igangsættelse.. Håber da så, at de kan tage vandet med det samme, så jeg ikke skal gå i flere dage og vente med de piller jeg ellers ville skulle have..
Jeg tror egentlig ikke jeg ville så meget med det her, lidt brok, lidt update.. 
Anmeld