Det skal da vist være snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Hailiesmom11

Monica P skriver:

øøhhh

Ja det var hvad jeg fik som kommenter igår, da en lidt ældre mand så min mave, som ja den er edfterhånden ret stor, jeg er ikke en af de mindste men jeg er altså kun gravid i 16 uge, så der er jo længe til endnu, men altså kommentaren slog mig jo lidt ud, jeg har altid kæmpet med vægten, og nu hvor jeg er ret meget gravid er jeg også meget følsom.

og så kommer der sådan en kommentar fra en fuldstændig ukendt mand nede i Rema, og den gjorde mig ked af det.

dumme ufølsomme mand, hvad rager min graviditet og mave dog ham hmm

Monica

ps er der andre end mig som er meget større i anden graviditet end i den første??

Jeg er heller ikke en lille dame og her i 2. Graviditet er jeg kæmpe enorm..
Er pt 12+2 og ligner en der er omkring 20
Jeg blev kaldt fede kælling af et par unge fyre i min sidste graviditet og det tog rigtig hårdt på mig.. men jeg kom over det igen for min kæreste fortalte mig jeg var smuk- det hjalp rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Clisolka

Monica P skriver:

hmm måske man skulle bevæbne sig med en vandpistol, så kan de lige få et sprøjt hvis de bliver for flabede

Monica

Ja da! God ide  Måske til sommer 

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er heller ikke en lille dame og her i 2. Graviditet er jeg kæmpe enorm..
Er pt 12+2 og ligner en der er omkring 20
Jeg blev kaldt fede kælling af et par unge fyre i min sidste graviditet og det tog rigtig hårdt på mig.. men jeg kom over det igen for min kæreste fortalte mig jeg var smuk- det hjalp rigtig meget

godt din kæreste kunne muntre dig op, tænk at man kan få sig selv til at sige sådan noget til et andet menneske, de skulle have en røvfuld

som gravid går man jo bare rundt og er super glad, så er det bare rigtig træls at fremmede lige føler de skal komme med en dum bemærkning.

Håber du får en dejlig graviditet

Monica

Anmeld

12. marts 2013

Hailiesmom11

Monica P skriver:

godt din kæreste kunne muntre dig op, tænk at man kan få sig selv til at sige sådan noget til et andet menneske, de skulle have en røvfuld

som gravid går man jo bare rundt og er super glad, så er det bare rigtig træls at fremmede lige føler de skal komme med en dum bemærkning.

Håber du får en dejlig graviditet

Monica

Ja det er utroligt. .
Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.