Det skal da vist være snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
23 svar
6 synes godt om
12. marts 2013

Troldemommi

øøhhh

Ja det var hvad jeg fik som kommenter igår, da en lidt ældre mand så min mave, som ja den er edfterhånden ret stor, jeg er ikke en af de mindste men jeg er altså kun gravid i 16 uge, så der er jo længe til endnu, men altså kommentaren slog mig jo lidt ud, jeg har altid kæmpet med vægten, og nu hvor jeg er ret meget gravid er jeg også meget følsom.

og så kommer der sådan en kommentar fra en fuldstændig ukendt mand nede i Rema, og den gjorde mig ked af det.

dumme ufølsomme mand, hvad rager min graviditet og mave dog ham hmm

Monica

ps er der andre end mig som er meget større i anden graviditet end i den første??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

henh01

Jeg var også meget stor i anden graviditet og her i tredje er jeg ret lille i forhold til..

Sjovt som det svinger så meget

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Øv en irriterende kommentar! Han har nok ikke ment det ondt, men uheldigt må man sige det er!

Lidt som da jeg var til generalforsamling i går, og en af fædrene til en der bor i opgangen spørger om jeg nu er sikker på, at der kun er en derinde... Det er altså også verdens dummeste kommentar! Jeg er ikke engang specielt stor af at være 33+2, men det mente han åbenbart!

Jeg bliver nogle gange så træt, når folk tænker de er sjove på gravides bekostning!

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

henh01 skriver:

Jeg var også meget stor i anden graviditet og her i tredje er jeg ret lille i forhold til..

Sjovt som det svinger så meget

ja det er lidt sjovt, men det må da være dejligt

Anmeld

12. marts 2013

k&k&k&k

Monica P skriver:

øøhhh

Ja det var hvad jeg fik som kommenter igår, da en lidt ældre mand så min mave, som ja den er edfterhånden ret stor, jeg er ikke en af de mindste men jeg er altså kun gravid i 16 uge, så der er jo længe til endnu, men altså kommentaren slog mig jo lidt ud, jeg har altid kæmpet med vægten, og nu hvor jeg er ret meget gravid er jeg også meget følsom.

og så kommer der sådan en kommentar fra en fuldstændig ukendt mand nede i Rema, og den gjorde mig ked af det.

Monica

ps er der andre end mig som er meget større i anden graviditet end i den første??

Du får et kram

Fik selv en ligende kommentar da jeg var omkring 18-20 uger henne.

Hun sagde at jeg da var stor eftersom jeg ikke var længere henne...

TAK!!! tænkte jeg bare og sagde så: Ja, men nu får jeg jo heller ikke små børn! Og har meget fostervand allerede.

Og så blev den lukket.

Men når man er gravid er man mere nærtagende end normalt og det er ikke altid sjovt!

Håber du er OK

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Øv en irriterende kommentar! Han har nok ikke ment det ondt, men uheldigt må man sige det er!

Lidt som da jeg var til generalforsamling i går, og en af fædrene til en der bor i opgangen spørger om jeg nu er sikker på, at der kun er en derinde... Det er altså også verdens dummeste kommentar! Jeg er ikke engang specielt stor af at være 33+2, men det mente han åbenbart!

Jeg bliver nogle gange så træt, når folk tænker de er sjove på gravides bekostning!

ja mænd der siger sådan noget må da ikke selv være far, for så ville da vide at sådanne ting skal man ikke sige til en gravid kvinde  

Monica

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

Monica P skriver:

øøhhh

Monica

.... øhm.... det var sgu da også en spøjs ting at sige?!....

Man behøver sgu ikke være gravid for at føle sig det

Tager jeg en tværstribet bluse på, så er det så sikker som amen i kirken, at en fruentrimmer udstøder "sig mig! er du gravid?!" ....... neeeeeeeeeeej jeg er bare glad for mad og vil hellere køre mad og rødvin ind i kadaveret, end at økse i fitness centeret, for at ligne en kroglet stumtjener!

har overvejet at lave 2 t-shirt en med

"NEJ, jeg er IKKE gravid, bare småfed"
"Nej , jeg er ikke fed, jeg er gravid....og fed..."

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

k&k&k skriver:

Du får et kram

Fik selv en ligende kommentar da jeg var omkring 18-20 uger henne.

Hun sagde at jeg da var stor eftersom jeg ikke var længere henne...

TAK!!! tænkte jeg bare og sagde så: Ja, men nu får jeg jo heller ikke små børn! Og har meget fostervand allerede.

Og så blev den lukket.

Men når man er gravid er man mere nærtagende end normalt og det er ikke altid sjovt!

Håber du er OK

det værste var faktisk at han ikke selv hørte til de mindste så jeg skulle jo have fyret noget af i retning ag

Ja jeg er gravid hvad er din undskyldning, men det faldt mig jo først ind bagefter

Jeg er ok, jeg er bare ret sensitiv

Monica

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Monica P skriver:

øøhhh

Monica

ind af det ene øre og ud af det andet.. selv om det er svært..

Minderne mig om for et par måneder siden hvor jeg fik presset mig selv ned i min bikini og gik den tunge vej til svømmehallen med tyk mave:p.

jeg svømmede et par baner da en mand kommer fra omklædnings rummet og ned i en bane ved siden af mig. han svømmer hurtigt og med dykker briller. op og ned op og ned.

da han stiger op siger han til mig. (har ikke snakket med ham eller noget som helst). : Nå hvornår skal det så være. Til april svare jeg. : Nå der jo længe til.. nånå gamle sleske mand der har luret mig og min mave under vandet med dine dykkerbriller.

Anmeld

12. marts 2013

k&k&k&k

gædde/gitte skriver:

.... øhm.... det var sgu da også en spøjs ting at sige?!....

Man behøver sgu ikke være gravid for at føle sig det

Tager jeg en tværstribet bluse på, så er det så sikker som amen i kirken, at en fruentrimmer udstøder "sig mig! er du gravid?!" ....... neeeeeeeeeeej jeg er bare glad for mad og vil hellere køre mad og rødvin ind i kadaveret, end at økse i fitness centeret, for at ligne en kroglet stumtjener!

har overvejet at lave 2 t-shirt en med

"NEJ, jeg er IKKE gravid, bare småfed"
"Nej , jeg er ikke fed, jeg er gravid....og fed..."

THIHIHIHI!!!

De T-shirts ville jeg helt sikkert købe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.