Det skal da vist være snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Troldemommi

gædde/gitte skriver:

.... øhm.... det var sgu da også en spøjs ting at sige?!....

Man behøver sgu ikke være gravid for at føle sig det

Tager jeg en tværstribet bluse på, så er det så sikker som amen i kirken, at en fruentrimmer udstøder "sig mig! er du gravid?!" ....... neeeeeeeeeeej jeg er bare glad for mad og vil hellere køre mad og rødvin ind i kadaveret, end at økse i fitness centeret, for at ligne en kroglet stumtjener!

har overvejet at lave 2 t-shirt en med

"NEJ, jeg er IKKE gravid, bare småfed"
"Nej , jeg er ikke fed, jeg er gravid....og fed..."

hahaha

sådan en tshirt vil jeg også have

så kan de måske lære at holde deres mund, jeg elsker også mad og hader at træne, vil meget hellere hygge med min familie

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Ost

jeg elsker ost :3 Vorre er grim! han er en bitch! OST!!!!!!!!!!!

[Spammer, red]

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

1990h skriver:

ind af det ene øre og ud af det andet.. selv om det er svært..

Minderne mig om for et par måneder siden hvor jeg fik presset mig selv ned i min bikini og gik den tunge vej til svømmehallen med tyk mave:p.

jeg svømmede et par baner da en mand kommer fra omklædnings rummet og ned i en bane ved siden af mig. han svømmer hurtigt og med dykker briller. op og ned op og ned.

da han stiger op siger han til mig. (har ikke snakket med ham eller noget som helst). : Nå hvornår skal det så være. Til april svare jeg. : Nå der jo længe til.. nånå gamle sleske mand der har luret mig og min mave under vandet med dine dykkerbriller.

sådan en lurer

April så skal du jo være stor  Jeg skal først føde sidst i August så syntes det er meget tidligt man skal høre på det.

Monica

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Monica P skriver:

sådan en lurer

April så skal du jo være stor  Jeg skal først føde sidst i August så syntes det er meget tidligt man skal høre på det.

Monica

ja, jeg forstår dig fuldt ud

Anmeld

12. marts 2013

nielsen80

er sikker på, du ser flot gravid ud!

Læren må være, at med mindre man siger "hvor er du bare smuk, sikke du stråler, og maven sidder da bare helt perfekt", ja så skal man afholde sig fra at kommentere på en gravids mave eller udseende.

Jeg fik ofte kommentaren - ej du er godt nok ikke særlig stor. Hvilket gjorde mig hundeangst for om baby nu fik nok næring derinde. Man kan bare ikke vinde

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

Ost skriver:

jeg elsker ost :3 Vorre er grim! han er en bitch! OST!!!!!!!!!!!

øøhhh kan du lige forklare mig den, jeg er helt lost

gad vide om jeg allerede også er ved at lide af ammehjerne?

Monica

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

nielsen80 skriver:

er sikker på, du ser flot gravid ud!

Læren må være, at med mindre man siger "hvor er du bare smuk, sikke du stråler, og maven sidder da bare helt perfekt", ja så skal man afholde sig fra at kommentere på en gravids mave eller udseende.

Jeg fik ofte kommentaren - ej du er godt nok ikke særlig stor. Hvilket gjorde mig hundeangst for om baby nu fik nok næring derinde. Man kan bare ikke vinde

præcis sig noget pænt eller hold mund.

kan godt forstå det ikke var sjovt for dig, som om man ikke var nervøs nok, folk kan være så ufølsomme

Monica

Anmeld

12. marts 2013

nielsen80

Monica P skriver:

øøhhh kan du lige forklare mig den, jeg er helt lost

gad vide om jeg allerede også er ved at lide af ammehjerne?

Monica

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

Monica P skriver:

øøhhh

Ja det var hvad jeg fik som kommenter igår, da en lidt ældre mand så min mave, som ja den er edfterhånden ret stor, jeg er ikke en af de mindste men jeg er altså kun gravid i 16 uge, så der er jo længe til endnu, men altså kommentaren slog mig jo lidt ud, jeg har altid kæmpet med vægten, og nu hvor jeg er ret meget gravid er jeg også meget følsom.

og så kommer der sådan en kommentar fra en fuldstændig ukendt mand nede i Rema, og den gjorde mig ked af det.

dumme ufølsomme mand, hvad rager min graviditet og mave dog ham hmm

Monica

ps er der andre end mig som er meget større i anden graviditet end i den første??

Jeps kender det aaaaalt for godt! 

Jeg ved at jeg også kommer til at høre dumme kommentarer i denne graviditet, for denne gang er jeg større på maven allerede 

Anmeld

12. marts 2013

Troldemommi

Babymor2010 skriver:

Jeps kender det aaaaalt for godt! 

Jeg ved at jeg også kommer til at høre dumme kommentarer i denne graviditet, for denne gang er jeg større på maven allerede 

hmm måske man skulle bevæbne sig med en vandpistol, så kan de lige få et sprøjt hvis de bliver for flabede

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.