2. graviditet-hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

så lidt

Okay, nej så tror jeg ikke jeg vil starte op på ppiller hvis jeg var dig.

Måske i skulle bruge kondom til at starte med når i skal sexe og når du så har været til 8 ugers tjek og alt er fint så kan i smide kondomet hvis i er klar til det.. Måske går det hurtigt fordi du lige har været gravid og født..
og hvis i begge er afklaret med det så jeg sikker på i/dig nok skal klare det psykisk hvis i bliver gravide igen.. i har lige været igennem det væreste tænkelige sammen. det kræver styrke og jeg tror i er i stand til at klare alt sammen

Tak

Ja, jeg tror også det bliver med kondom, selvom manden syns de er træls..

Jeg er bare bange for at hvis jeg starter på ppiller så kommer der et langt forløb inden jeg bliver gravid. Og det ved jeg vi slet ikke kan klare.

Vi har snakket om at vi skal have flere børn, og manden sagde at nu måtte vi se om jeg var blevet 'tyk' om et par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Tak

Ja, jeg tror også det bliver med kondom, selvom manden syns de er træls..

Jeg er bare bange for at hvis jeg starter på ppiller så kommer der et langt forløb inden jeg bliver gravid. Og det ved jeg vi slet ikke kan klare.

Vi har snakket om at vi skal have flere børn, og manden sagde at nu måtte vi se om jeg var blevet 'tyk' om et par måneder

Smiler. Det typisK mænd at de ikke gider kondom i et fast forhold. Min kæreste gruer også for når jeg har født

Men sådan er det jo bare.

Ja jeg forstår godt du ikke vil starte på pillerne igen når nu i har ønsket om en baby i den nærliggende fremtid. Ppillen ville måske forvirre kroppen mere end den ville gavne.

Smiler. Hvor er han sød. Jeg forstår godt at I ville have flere børn det skal nok komme

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Smiler. Det typisK mænd at de ikke gider kondom i et fast forhold. Min kæreste gruer også for når jeg har født

Men sådan er det jo bare.

Ja jeg forstår godt du ikke vil starte på pillerne igen når nu i har ønsket om en baby i den nærliggende fremtid. Ppillen ville måske forvirre kroppen mere end den ville gavne.

Smiler. Hvor er han sød. Jeg forstår godt at I ville have flere børn det skal nok komme

Hehe. Jeg var faktisk ikke klar over det med bakterier, osv. Sket er sket.

Ja, det er da dejligt at han også gerne vil prøve igen Selvom vi er knuste, er vi nød til at prøve igen.

Anmeld

14. marts 2013

k&k&k&k

Hej piger

Jeg fødte for 3 uger og 1 dag siden.

Hvornår er min krop klar til at blive gravid igen ? Jeg tænker her på hvornår det er forsvarligt? Hvornår kan kroppen holde til det ?

Hej.

Jeg blev gravid igen 4 mdr. efter jeg havde født min datter. Jeg nåede at have 2 x mens og så var de 2 streger der igen.

Det var planlagt og min krop har ikke "taget skade".

Faktisk synes jeg denne graviditet er nemmere end den første. Måske fordi man ved hvad der sker, men jeg føler mig også mere mobil og at jeg har et større overskud.

Jeg kondolerer for jeres tab - INGEN burde igennem det!!!

Anmeld

14. marts 2013

LilleMie

En af mine bekendte gik igennem næsten det samme, deres datter døde 2,5 måned efter fødslen. Hun blev gravid et halvår efter fødslen af den første og har i dag en søn på 1 år. Hun siger, at det psykisk var rigtig hårdt, og at hendes krop synes, at det var hårdt med to graviditeter så tæt på hinanden. Hun skulle til en masse ekstra tjek og scanninger i løbet af graviditeten, pga. det som datteren fejlede, så de kunne holde øje med om nr. 2 fik det samme, det gjorde han heldigvis ikke, og er sund og rask!

Jeg sender mange tanker jeres vej, jeg kan slet ikke forestille mig den smerte I går igennem! Jeg håber, I hurtigt bliver klar og får en ny lille guldklump - jeg tror sagtens kroppen kan holde til en ny graviditet kort tid efter (især når du siger at din fødsel var normal) 

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

k&k&k skriver:

Hej.

Jeg blev gravid igen 4 mdr. efter jeg havde født min datter. Jeg nåede at have 2 x mens og så var de 2 streger der igen.

Det var planlagt og min krop har ikke "taget skade".

Faktisk synes jeg denne graviditet er nemmere end den første. Måske fordi man ved hvad der sker, men jeg føler mig også mere mobil og at jeg har et større overskud.

Jeg kondolerer for jeres tab - INGEN burde igennem det!!!

Dejligt med lidt positivt

Tak for dit svar og dine ord

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

En af mine bekendte gik igennem næsten det samme, deres datter døde 2,5 måned efter fødslen. Hun blev gravid et halvår efter fødslen af den første og har i dag en søn på 1 år. Hun siger, at det psykisk var rigtig hårdt, og at hendes krop synes, at det var hårdt med to graviditeter så tæt på hinanden. Hun skulle til en masse ekstra tjek og scanninger i løbet af graviditeten, pga. det som datteren fejlede, så de kunne holde øje med om nr. 2 fik det samme, det gjorde han heldigvis ikke, og er sund og rask!

Jeg sender mange tanker jeres vej, jeg kan slet ikke forestille mig den smerte I går igennem! Jeg håber, I hurtigt bliver klar og får en ny lille guldklump - jeg tror sagtens kroppen kan holde til en ny graviditet kort tid efter (især når du siger at din fødsel var normal) 

Okay.

Min graviditet her var ingen dans på roser! Tvivler på at den næste kan blive værre - så det skræmmer mig ikke!

Jeg ville også skulle til en masse ekstra scanninger, bla. på Skejby, pga. vores datters 'sygsom'..

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.