2. graviditet-hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
36 svar
16 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg fødte for 3 uger og 1 dag siden.

Hvornår er min krop klar til at blive gravid igen ? Jeg tænker her på hvornår det er forsvarligt? Hvornår kan kroppen holde til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej piger

Hvornår er min krop klar til at blive gravid igen ? Jeg tænker her på hvornår det er forsvarligt? Hvornår kan kroppen holde til det ?

Altså ude på sygehuset fortalte sundhedsplejersken om de diverse tilfælde med kvinder der var blevet gravide lige efter de havde født. Der er jo også nogle der har børn med under et års mellemrum imellem dem, så tror det kan gå stærkt Du er vel ikke allerede skruk? :p

Anmeld

12. marts 2013

Mum33

Kroppen kan holde til at blive gravid ret hurtigt efter man har født. Selvfølgelig alt efter hvor god man er til, at få trænet den op.

Det er mere økonomi, parforhold, tid til den ældste, osv. man skal tænke på - kroppen skal nok klare det, hvis du ellers er sund og rask.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Altså ude på sygehuset fortalte sundhedsplejersken om de diverse tilfælde med kvinder der var blevet gravide lige efter de havde født. Der er jo også nogle der har børn med under et års mellemrum imellem dem, så tror det kan gå stærkt Du er vel ikke allerede skruk? :p

Vores datter døde i lørdags.

Ikke at vi allerede vil prøve at blive gravide, men vil gerne vide 'oddsne'.

(Kan godt lide at være lidt forud)

Anmeld

12. marts 2013

lassemor07

Anonym skriver:

Hej piger

Når du føler dig klar til det
Man anbefaler af vente til man har haft den første mens og vis man har fået ks så vente 2 år da man har lidt forhøjet risiko for af man springer i aret

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Kroppen kan holde til at blive gravid ret hurtigt efter man har født. Selvfølgelig alt efter hvor god man er til, at få trænet den op.

Det er mere økonomi, parforhold, tid til den ældste, osv. man skal tænke på - kroppen skal nok klare det, hvis du ellers er sund og rask.

Som skrevet ovenover døde vores datter i lørdags. Så økonomien er tilbage hvor den var før og tiden er den samme som før.

Jeg er sund og rask

Anmeld

12. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Tager det i mig igen! 

Jeg kondolere  

Men som skrevet længere oppe kan man blive gravid ret hurtig igen efter fødsel.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

lassemor07 skriver:

Når du føler dig klar til det
Man anbefaler af vente til man har haft den første mens og vis man har fået ks så vente 2 år da man har lidt forhøjet risiko for af man springer i aret

Mange tak!

Ja, det er jo så spørgsmålet, hvornår vi er det

Fødte heldgivis 'normalt'.

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Det kommer jo an på mange ting, men fysiologisk siger de det tager 2 år for kroppen at komme sig over en graviditet og fødsel. Jeg har 14 mdr mellem mine, og kan godt mærke det har været hårdt for kroppen, vi ønsker dog 2 år mellem nr 2 og 3 så kommer heller ikke til at gå det anbefalede, så hvis du ikke har fået ks tror jeg kroppen er "klar" når du kan blive igen, har du fået ks ville jeg min vente 3 mdr og så få grønt lys fra lægen

Anmeld

12. marts 2013

BabyHL

Anonym skriver:

Nej nej nej hvor er det skrækkeligt. Det burde ingen forældre opleve  . Stakkels jer. Håber i støtter hinanden i den svære tid. Må man spørge hvordan hun døde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.