Fantastisk NF-scanning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Christina89

Dejligt at høre, at det er gået godt i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Dejligt at høre, at det er gået godt i dag!

Mange tak skal du have 

Anmeld

11. marts 2013

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Yay! Så blev det langt om længe mandag den 11. marts 2013 - og hold op tiden har gået langsomt! Nøøøj hvor har jeg været nervøs....

Vi er netop ankommet hjem efter en fantastisk NF-scanning. Indeni mig lå der den dejligste baby og rakte f*ck-finger til sin far 

Sikke meget der er forandret siden jeg blev scannet med min datter for 3 år siden, wow en kvalitet 

Jeg fik ikke risiko-tallet af vide i dag - det får jeg tilsendt med posten en af de nærmeste dage  Jeg blev kun sat en dag tilbage i forhold til min egen beregning, så nu er terminen den 15. september 2013 

I skal da ikke snydes for et billede af lillebror/søster 

Hvor dejligt  

Anmeld

11. marts 2013

Mink

Babymor2010 skriver:

Yay! Så blev det langt om længe mandag den 11. marts 2013 - og hold op tiden har gået langsomt! Nøøøj hvor har jeg været nervøs....

Vi er netop ankommet hjem efter en fantastisk NF-scanning. Indeni mig lå der den dejligste baby og rakte f*ck-finger til sin far 

Sikke meget der er forandret siden jeg blev scannet med min datter for 3 år siden, wow en kvalitet 

Jeg fik ikke risiko-tallet af vide i dag - det får jeg tilsendt med posten en af de nærmeste dage  Jeg blev kun sat en dag tilbage i forhold til min egen beregning, så nu er terminen den 15. september 2013 

I skal da ikke snydes for et billede af lillebror/søster 

Tillykke med den fine NF  ! og sikke nogle dejlige billeder..  Nu er det ikke længere en skjult passager

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

AnnL skriver:

Hvor dejligt  

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Akmese skriver:

Tillykke med den fine NF  ! og sikke nogle dejlige billeder..  Nu er det ikke længere en skjult passager

Mange tak Haha nej nu er det ikke længere en helt skjult passager, men lidt alligevel 

Anmeld

14. marts 2013

Clisolka

Så kom det længe ventede brev fra Rigshospitalet tilsendt med mit risikotal: 

Jeg venter en sund og rask baby!! 

Tallet lyder på 1:6175 

Anmeld

14. marts 2013

LittleSteps

Stort tillykke 

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Tillykke med den fine skanning 

Anmeld

14. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med den veloverstået scanning! Og sikke skønne billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.