Fantastisk NF-scanning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Tillykke med bebs.
Glæder mig til jeg snart skal til nf det er dog først den 22

Tak - og tillykke til dig også  Glæd dig, det er en fantastisk følelse at ligge der og blive scannet igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Det skal du skam også have helt lov til at være  Nøøøøj jeg har også været nervøs hvis nu det skulle gå helt galt, så jeg har ikke haft turde offentliggøre det på FB - det er nemlig gået galt året før vi fik Bella 

Det forstår jeg godt! Sådan havde jeg det også sidst, selvom jeg aldrig har prøvet at miste :b

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Det forstår jeg godt! Sådan havde jeg det også sidst, selvom jeg aldrig har prøvet at miste :b

Stort set alle mine kollegaer ved det allerede - mange har spurgt om jeg var gravid igen, så har jeg svaret ærligt ja, men at jeg endnu ikke havde været til NF  Og herinde har det heller ikke været skjult siden starten 

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Tak - og tillykke til dig også  Glæd dig, det er en fantastisk følelse at ligge der og blive scannet igen 

Taak glæder mig også og måske de kan se kønnet da jeg er 13+2 henne så håber lidt kunne være lidt fedt. De kunne nemlig se det på min veninde

Anmeld

11. marts 2013

Christina :-)

Babymor2010 skriver:

Ja det er jo super fantastisk med sådan en scanning - tak 

Hvor langt er du:-)?

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Taak glæder mig også og måske de kan se kønnet da jeg er 13+2 henne så håber lidt kunne være lidt fedt. De kunne nemlig se det på min veninde

De satte mig en enkelt dag tilbage, så jeg er i dag 13+1, men jeg ville ikke spørge ind til kønnet endnu - måske vi er heldige næste gang 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

mortilelias:-) skriver:

Hvor langt er du:-)?

13+1 

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

De satte mig en enkelt dag tilbage, så jeg er i dag 13+1, men jeg ville ikke spørge ind til kønnet endnu - måske vi er heldige næste gang 

Jaa glæder mig ihvertfald til jeg skal og se om
Babyen har det godt

Anmeld

11. marts 2013

Christina :-)

MiichellaMalou skriver:

Jeg var 13+6 til nf og hun sage 80% sikker på en dreng og det vae eb dreng;-) men forvente ikk de vil sige det

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

mortilelias:-) skriver:

Jeg var 13+6 til nf og hun sage 80% sikker på en dreng og det vae eb dreng;-) men forvente ikk de vil sige det

Det forventer jeg heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.